Aviseringar
Rensa alla

Varför!!???


Man får väl bli av me den när man vill... Men ändå förjävligt att små p12:or håller på som dom gör ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill oxå bli av me oskulden = (


   
SvaraCitera
Bakric

yoint!:

Aa men ja menar ju 13 åringar som typ ligger med 16-17 åringar o de e fan bara äckligt.........O desto äldre typ gamla gubbar desto äckligare....Kan inte fatta att en 16 åring kan sjunka så lågt o ligga me nån under 14 -_- SICK!

Fattar inte hur min morsa kunde vara gift med min farsa som va typ 2 år yngre, asså de är ju bara typ såååå snuskigt lixx!!!
Get my point?[tired]


   
SvaraCitera

Ja kan tänka mig att någon efterbliven kille som är såndär sex beroende typ skulle kunna ligga med en tjej under 14 för att då anses hon väll som "tight" lr ah [rolleyes]
Jag skulle aldrig ligga med någon som är föddes efter 1998
så två år under är ju min gräns iallafall [blush]


   
SvaraCitera

yoint!:

16-17 åringar

yoint!:

typ gamla gubbar

Lol! Ser verkligen inget fel med att ligga med nån som är 16 om man själv är 13-14..


   
SvaraCitera
Bakric

Zapetta:

Största bs:et ever!!
Sex kan vara lika awesome även fast man inte älskar personen i fråga [party]

Precis!
Vi kan ju säga så här, hororna i tyskland har goda skäl att ta betalt [wink]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Så länge ingen som inte vill komma till skada kommer till skada så är det väl lite free for all.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså! Jag vill bara ha sex för att då kan jag skryta om att jag har gjort det[cool]

Och så ska det ju vara skönt[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker man får bli av me oskulden när man vill bara de känns rätt oså,tkr dock alla p12or kan chilla lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart fjorton[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att alla får göra det när dom vill när de känner att de är redo för att göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg vad ni vill, jag väntar gärna tills jag hittar någon som jag blir kär i.
[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är tretton i vill bli av med oskulden?


   
SvaraCitera