Aviseringar
Rensa alla

Varför..


Ämnesstartare

..måste man alltid göra saker?? Man blir aldrig fri.
Pluggajobbastädalagamattvättahängatvättbetalaräkningarplockaundanåkatilltandläkarenå​katillvårdisåkatillblablastädaigenlagamatigenpluggaringakundtjänsterboka/avbokatiderå​katillveterinärenhaständigångestmålamöbler

etcetcetc

VARFÖR??? Är det detta som är livet??????????? "ja, men med roliga saker emellanåt", svarar ni då.
Skit på er, svarar jag då.


   
Citera
Ämnesstartare

därför att du väljer att göra det. eller kanske att du är passiv nog så att det kommer av sig självt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, det mesta tar inte så mycket tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

därför att du väljer att göra det. eller kanske att du är passiv nog så att det kommer av sig självt.

vad kommer av sig självt? vad jag än gör så kommer ju mitt matbehov, räkningsbehov, tvättbehov etc av sig självt

Karen Eliot:

Äh, det mesta tar inte så mycket tid

JO allt tillsammans gör

mensvärk och yrsel kanske borde stå med. fast sådant kommer ändå, av sig självt. praktiskt så att man inte behöver tajma in det. mina nya leggings sitter så jävla tight i midjan orkar inte vänta på att de ska töja sig vill klippa i dem men när jag gör det så kan jag ju inte ha dem sedan när de töjt sig. faaaan problem.
ska köpa en dyr grej snart av en tant från en affär. ska pruta har jag bestämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt hade varit så lätt om jag vore ett år eller en katt. Bara chilla lite. Gnaga på sin kropp, hitta intressanta skramlande saker etc. Måste tömma diskmaskinen och tvätta hauiha<ihuh<ahisd<k
kanske handla mat.
Men borde ju plugga istället. Ska plugga lite nu. Hade fasen varit överläkare by now om inte um funnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Därför.

du ger mig alltid så bra svar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

du ger mig alltid så bra svar du

Vet, är visheten själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vet, är visheten själv.

oraklet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad kommer av sig självt? vad jag än gör så kommer ju mitt matbehov, räkningsbehov, tvättbehov etc av sig självt

nej. du väljer att leva ett liv där de där sakerna är en essentiell del.

asketiska munkar behöver inte bry sig om något av de där. visst de behöver äta men det är knappast ett problem eftersom de gör det så sällan och inte säsrkilt mycket och framförallt har de inga pretantioner om vad de bör/ska/vill äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

nej. du väljer att leva ett liv där de där sakerna är en essentiell del.

Alltså ja, det är ju ingen som tvingar mig med pistol till att plugga, ge mgi själv föda, tvätta grejer osv, men eftersom jag gillar att vara mätt och ickesmutsig så måste jag ju.
Men skulle kanske kunna satsa på ett nunneliv. Missionera för folk på plattan osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men eftersom jag gillar att vara mätt och ickesmutsig så måste jag ju.

ja, precis. tycker också att det är lite jobbigt, så brukar vara hungrig och smutsig rätt ofta [sad]

isola:

Men skulle kanske kunna satsa på ett nunneliv. Missionera för folk på plattan osv.

tror på det! de där hare krishna verkar trevliga. sjunger mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast det allra bästa vore att skaffa en hemmaman. En stackare med femtiotalets hemregler applicerade på män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

or på det! de där hare krishna verkar trevliga. sjunger mycket.

if

ja det är alltid trevligt. men för att orka sjunga så måste man ju äta och vem ska fixa det???

alltså jag är sämst på vägbeskrivningar. var på en secondhandaffär långt bort igår och hittade ett rätt fint (och snordyrt) sängbord så kom det sig att tanten i affären skulle åt detta håll idag så hon ringer nu och vill ha vägbeskrivning men vafan det är ju omöjligt att beskriva pga bor helt konstigt. nu skulle hon fråga någon. hoppas att hon hittar och inte försvinner. men det är hennes fel som inte har en gps.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också dålig på vägbeskrivningar, har jag hört.


   
SvaraCitera