Aviseringar
Rensa alla

Varför?


Ämnesstartare

När jag och min pojkvän har sex med varandra brukar han blöda lite ur analen.
Han säger att det gör ont och vill inte ha sex med mig, om någon har eller har haft samma problem hoppas jag ni kan hjälpa mig.
Vi har fortfarande sex genom att onanera och smeka varandra, men det känns inte som samma sak.
Personligen gillar jag inte när han utför analsex på mig så det skulle vara en sista utväg.

MVH


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Använder ni glidmedel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför? Varför han blöder eller? Han har väl något litet sår där eller något, jag brukar också blöda lite ibland när jag använder min buttplug, men ibland så går det bra. Testa att vänta ett tag tills det läker så kan ni nog köra igen, läker det inte av sig själv så får han väl gå till läkare.

Och oralsex då, gillar ni inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske är för torrt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för så snabba svar.

Nej det brukar vara jag som utför oralsex på honom, jag tycker det är obehagligt när han gör det på mig. Jag får utslag av det glidmedlet vi använt, så jag tänkte testa något annat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajdå, hoppas det ordnar sig 🙂


   
SvaraCitera

Din kuk är antagligen för stor för hans analöppning, som då spricker lite vid penetrering och han kan få s.k. analfissurer. Det är väl som vid förstoppning ungefär, fast det långsmala föremålet passerar åt andra hållet.

Om orsaken varit förstoppning hade han kunnat äta mer fibrer så avföringen blev mjukare (och därmed inte pajjade analöppningen), men vad gäller detta vet jag inte. Testa igen när det läkt, som bathleth sa [y]

Metalkillen91:

Tack för så snabba svar.

Tja, det är UM och frågan var sexrelaterad, då brukar det svaras fort [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Metalkillen91:

Jag får utslag av det glidmedlet vi använt, så jag tänkte testa något annat!

Barnolja, vaselin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Metalkillen91:

Personligen gillar jag inte när han utför analsex på mig så det skulle vara en sista utväg.

haha så han ska blöda men inte du? xD

ODD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera