Aviseringar
Rensa alla

Varför älskar du Göteborg


Ämnesstartare

Jag älskar Göteborg pga Naturen/miljön. ni då?


   
Citera
Ämnesstartare

för att jag träffade en jätteskön gubbe på 60 bast idag som var rörläggare som jag snackade med....fan va gött han pratade. göteborgska <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
för att jag träffade en jätteskön gubbe på 60 bast idag som var rörläggare som jag snackade med....fan va gött han pratade. göteborgska <3

de goa gubbarna 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fästingarna Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

de goa gubbarna 🙂

jaa! han hade riktigt sån grov göteborgska med. Dem goa gubbarna är ett stort plus asså 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar vet jag inte om jag gör, men det känns som att man slås av rätt avslappnade vibbar bara man kliver av bussen där till skillnad från vår hemskt stressiga huvudstad. spårvagn>tunnelbana också. annars är jag nog inte mycket för storstäder alls dock. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns de ens någon som ogillar göteborg fan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mår som bäst när jag är i gbg, jag vet inte fan. blir bara glad av tanken på göteborg =) avenyn, liseberg och alla härliga där. får typ småstadsvibbar samtidigt som man faktiskt är i sveriges andra största stad. gillar angered jättemkt också haha, måste flytta dit 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: gillar angered jättemkt också haha, måste flytta dit

haha jag bor där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är tillverkad där, tror jag. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: angered jättemkt också haha, måste flytta dit

varför då? bara blattar där :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar linné, otroligt fina fasader i det området 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

varför då? bara blattar där :p

höghusen <3 nä men jag menade inte att jag skulle flytta till angered, alltså specifikt område, utan alltså själva gbg. spelar ingen roll, bara jag är där =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

haha jag bor där.

ah vet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

höghusen <3 nä men jag menade inte att jag skulle flytta till angered, alltså specifikt område, utan alltså själva gbg. spelar ingen roll, bara jag är där =)

de gött i förorten också, love angered! 


   
SvaraCitera