Aviseringar
Rensa alla

Varför älskar du Göteborg


Ämnesstartare

Det gör jag inte. Har rätt svårt för Göteborg, vet inte riktigt varför. Kan absolut inte komma på hur dialekten låter heller, den fastnar aldrig och det stör mig som satan.


   
SvaraCitera
Kudhos

Finns en lägenhet där som jag vill bo i. 

Göteborg är en fin stad, helt klart. Inte perfekt, men det är inte Stockholm heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarna, alltså dom som fångar fisken, och inte de som simmar i vattnet. Fast då kanske det är Fiskare* ajaa.... ni fattar.. Också älskar jag Loke och så älskar jag Spårvagnarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: Göteborg är en fin stad, helt klart. Inte perfekt, men det är inte Stockholm heller.

Usch, Stockholm.


   
SvaraCitera

det gör jag inte. men plus med göteborg är: mycket popflickor, mycket inflyttade värmlänningar, rätt najs kollektivtrafik (förutom de jävla spårvagnarna).


   
SvaraCitera

billiga hyror och överkomlig bostadsmarknad överlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: det gör jag inte.

hur kan du inte älska göteborg? :s


   
SvaraCitera

Anura:

hur kan du inte tycka om göteborg? :s

jag skrev att jag inte älskar det, inte att jag inte tycker om det.

det vet jag visserligen inte om jag gör heller.


   
SvaraCitera

Anura:
finns de ens någon som ogillar göteborg fan?

*räcker upp en hand* Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

*räcker upp en hand* Rodnar

va? Nu får du förklara dig sj :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
det gör jag intearrow-10x10.png. men plus med göteborg är: mycket popflickor, mycket inflyttade värmlänningar, rätt najs kollektivtrafik (förutom de jävla spårvagnarna).

Vah! Spårvagnarna är ju för biffkriminella! Älskar dom. De enda av slaget i Sverige.


   
SvaraCitera

Kudhos: Finns en lägenhet där som jag vill bo i.

denna?  http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2325448-se-bilder-lyxvaning-i-hasselbladska-huset-till-salu   jag flyttar mer än gärna in med dig isf 😉 


   
SvaraCitera

För att jag bor där och är född där. Det är en fin stad. 


   
SvaraCitera

Xuzkie:

Vah! Spårvagnarna är ju för biffkriminella! Älskar dom. De enda av slaget i Sverige.

men de är ju för fan långsammare än bussarna. vad fan är poängen med att ens ha spår om det inte går snabbt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

men de är ju för fan långsammare än bussarna. vad fan är poängen med att ens ha spår om det inte går snabbt?

"resan är halva målet" "tro på dig själv" "Dem goda vinner alltid i slutet"


   
SvaraCitera