Aviseringar
Rensa alla

Varför är alla fiender??


Ämnesstartare

typ alla bråkar med varandraLedsen


   
Citera
Ämnesstartare

Föp att alla ska vara så förbannat tjuriga, fientliga och mucka hela tiden. Alltid hitta en anledning att vara elaka och dryga.   Ledsen


   
SvaraCitera

För marioteten av människor man träffar var dag är dryga fanskap 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:
Föp att alla ska vara så förbannat tjuriga, fientliga och mucka hela tiden. Alltid hitta en anledning att vara elaka och dryga.   Ledsen

ToxicWithaHintOfSteam:
För marioteten av människor man träffar var dag är dryga fanskap 

varför är dom det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_______________:

varför är dom det?

Vad tror du själv, har du någon gissning?Jag har inget bra svar på din fråga.


   
SvaraCitera

_______________: varför är dom det?

För att, svårt att förklara när det är många faktorer från dag till dag. Men i helheten skulle jag vilja säga; De flesta människor har en annan syn på livet "gilla läget" och bara för att man själv säger t.ex. Aja men jag lever i detta skitsamhället för att jag måste, inte för att jag gillar det, och då helt plötsligt är man någon slags JUDAS. Människor tänk efter på vad du gillar och inte gillar, samt värdera dig själv, vad är du värd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:

Vad tror du själv, har du någon gissning?Jag har inget bra svar på din fråga.

ingen aning. dfr jag fråga


   
SvaraCitera

Ja, vi lever ju i en ostabil värld. Det bästa man kan göra till att bidra till en bättre och positivare värld är att själv vara ett gott exempel.Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om alla bara kunde ställa sig upp och börja dansa.


   
SvaraCitera

Problemet är att det finns alldeles för mycket hat här på jorden om alla skulle försöka sköta sig själva och inte skapa hat så skulle livet på jorden vara mycket enklare, jag väljer att vara en god person men jag vet också att det finns konsekvenser av att vara en god person, du blir behandla som skit på gatan ibland (ursäkta språket).

Har en kompis som alltid brukade vara trevlig men folk var otrevliga tillbaka och nu har han blivit som de otrevlig och kaxig, livet på gatan är svårt om man är en god person. Eftersom jag är en person som ofta är på gatan och vill vara trevlig så har jag fått kämpa massor för att folk skulle acceptera mig, och nu så säger ingen inget, mer eller mindre vänner.

Det är hatet som är det egentliga problemet, enligt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Om alla bara kunde ställa sig upp och börja dansa.

DANZA DANZA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: DANZA DANZA

Pauza


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Pauza

Hjärta


   
SvaraCitera

För vissa är ju så jävla bipolära. 


   
SvaraCitera

har ing1 fiende va ja vet


   
SvaraCitera