Aviseringar
Rensa alla

Varför är alla så tröga?


grisen
Ämnesstartare

Skulle fira Valborg i Slottsskogen osv...
Men a ja, typ 50% av de som skulle gå med mig kan inte.. Resten säger: åh, ingen ska ditt vrf ska jag göra det då..

Asså vad är det med människor nu för tiden som vill bara sitta hemma å inte ha kul? 

Varför föddes jag som 90-talist ;( 


   
Citera

Byt folk. 


   
SvaraCitera

de kanske inser det löjliga i att med nedsatt tankeförmåga flänga runt på en offentlig äng och stannar hemma för att läsa chomsky i stället


   
SvaraCitera

Schism:
de kanske inser det löjliga i att med nedsatt tankeförmåga flänga runt på en offentlig äng och stannar hemma för att läsa chomsky i stället

Det är ju den absolut troligaste anledningen...


   
SvaraCitera

dazed: Det är ju den absolut troligaste anledningen...

man borde nästan ta det för givet


   
SvaraCitera

Schism:

man borde nästan ta det för givet

Fjortisarna idag sitter djur och djävlar i mig jämt å stör längst bak i bussen med sina inbunda upplagor av Manufacturing Consent, det börjar bli gammalt nu. 


   
SvaraCitera

Ensam på en parkbänk i Slottsskogen med fin musik i öronen är väl inte så dumt i vårvädret ändå!? 

(Talar av erfarenhet o.s.v.)  


   
SvaraCitera

dazed: Fjortisarna idag sitter djur och djävlar i mig jämt å stör längst bak i bussen med sina inbunda upplagor av Manufacturing Consent, det börjar bli gammalt nu.

precis. man (för att fortsätta med man-staplandet) kan fråga sig var föräldrarna håller hus

S3ON: Ensam på en parkbänk i Slottsskogen med fin musik i öronen är väl inte så dumt i vårvädret ändå!?

låter grymt (bra)


   
SvaraCitera

Skål


   
SvaraCitera

när börjar valborg?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dazed: http://sv.wikipedia.org/wiki/Valborgsmässoafton

vilekn tid? FÖr att man har skola.


   
SvaraCitera

Anura:

vilekn tid? FÖr att man har skola.

hur länge har du bott i sverige?


   
SvaraCitera

isola: hur länge har du bott i sverige?

21 år.


   
SvaraCitera

Anura:

vilekn tid? FÖr att man har skola.

På kvällen. 


   
SvaraCitera