Aviseringar
Rensa alla

Varför är Anura (jag) ogillad på UM?


Ämnesstartare

Det är de intrycket jag har fått mycket på den här sidan. Varför är det? Jag försöker ju att ändra mig.


   
Citera
Ämnesstartare

du e bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är antagligen för att folk har svårt för att ta dig seriöst då du är så oerhört rädd för rasister/rasism.

Tycker inte du ska bry dig så mycket om vad folk tycker. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ledsen, men det verkar som att du är tvungen att gå samma väg som Michael Jackson.. Tror du förstår vad jag menar, inte att du skall i graven illa kvickt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inget emot dig, så att du vet iaf. [y]Dold text: Fast det gör kanske ingen skillnad då du knappt vet vem jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Det är antagligen för att folk har svårt för att ta dig seriöst då du är så oerhört rädd för rasister/rasism.

Jag är inte det längre. Kan vara för att jag har levt hemma väldigt mycket. Och lite i omvärlden [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Jag har inget emot dig, så att du vet iaf. Dold text: Fast det gör kanske ingen skillnad då du knappt vet vem jag är

Det är uppskattande ändå! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Kan vara för att jag har levt hemma väldigt mycket. Och lite i omvärlden [crazy]

Har du någonsin blivit fysiskt misshandlad av rasister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogillar dig inte per se, får bara känslan av att allt du skriver är ganska korkat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är rolig bror [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du någonsin blivit fysiskt misshandlad av rasister?

Nope. Jag har aldrig ens stött på några rasister i mitt liv vad jag vet. Antar att det var för jag var hemma mycket och läste på flashback, nyheter och artiklar om nazister/skinheads som jag blev lite paranoid [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ogillar dig inte per se, får bara känslan av att allt du skriver är ganska korkat.

Huh? Som vad? Det där mest rasister/nazister kan jag förstå för att det är det. Men jag har väl inte skrivit något annat dumt? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag är inte det längre. Kan vara för att jag har levt hemma väldigt mycket. Och lite i omvärlden

Skönt att du tagit tag i det, man ska aldrig låta rädsla styra sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Antar att det var för jag var hemma mycket och läste på flashback, nyheter och artiklar om nazister/skinheads som jag blev lite paranoid

Kanske dags att ta dig ut i verkligheten nu då! [y] Om du nu inte redan har gjort det.


   
SvaraCitera