Aviseringar
Rensa alla

varför är de så konstigt med det?


Ämnesstartare

för några år sedan var jag med en kvinna äldre än min egen mamma, och de var totalt super bra sex. jag är bara nyfiken på varför de finns så många som är emot sex och sånt när de är en ålderskillnad

va tycker ni? kan du ha en sexuell akt med någon i samma ålder som dina föräldrar eller äldre?


   
Citera

Skulle nog inte kunna, men det är nog bara för att jag inte tänder på folk som är så pass mycket äldre än mig. Det är ju dock väldigt individuellt, vad man tänder på.

Men bara för att jag inte gör det, betyder det inte att det är något fel med det eller att jag dömer andra, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Skulle nog inte kunna, men det är nog bara för att jag inte tänder på folk som är så pass mycket äldre än mig. Det är ju dock väldigt individuellt, vad man tänder på.Men bara för att jag inte gör det, betyder det inte att det är något fel med det eller att jag dömer andra, liksom.

ok för många i min närhet dömer mig för att jag inte bryr mig om ålder,


   
SvaraCitera

arttiv:

ok för många i min närhet dömer mig för att jag inte bryr mig om ålder,

Samhället är ganska hårt uppbyggt på normer och andrafieringsprocesser, dvs att det som man inte känner igen sig i är "fel", så problemet ligger hos dom och inte hos dig. Kör bara kör, tycker jag!


   
SvaraCitera

Gillar du sånt så kör hårt. Själv slipper jag dock helst.


   
SvaraCitera

Jag tänder inte på äldre men om man vill ha bra sex moste man gå till äldre kvinor dom kan värkligen ta hand om i sengen inte som tjejer i 20års olden så om jag bara ska ha sex apsolut 35plus vill jag ha då


   
SvaraCitera