Aviseringar
Rensa alla

VARFÖR ÄR DET BARA JULTRÅDAR PÅ SENASTE?


God Konsument:

Haha, ofta man inte fattade direkt! [bigsmile]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[sad]

Hehe, tror inte vi har så många andra ekoanarkister här. [crazy]

Plus att de första trådar jag skrev i var ju dem om nassemarschen i Lund. [party]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Plus att de första trådar jag skrev i var ju dem om nassemarschen i Lund. [party]

Startin to loose it, man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Startin to loose it, man.

Va? [crazy]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Va? [crazy]

Hålla koll på vem som är vem på detta dårhus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Hålla koll på vem som är vem på detta dårhus.

Haha okej, trodde du menade att jag hade varit med på motdemon. [bigsmile] Ung Vänster blev ju skitförbannade på oss som försvarade oss när nazisterna började kasta flaskor. Vi plockar tydligen inga "politiska poäng" då... [tired]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Haha okej, trodde du menade att jag hade varit med på motdemon. [bigsmile] Ung Vänster blev ju skitförbannade på oss som försvarade oss när nazisterna började kasta flaskor. Vi plockar tydligen inga "politiska poäng" då... [tired]

Haha. Vilka är 'oss'?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Haha. Vilka är 'oss'?

Anarkisterna. [crazy] Eller ja, alla som var lite mer militanta och besvarade nassarnas attack. Men efteråt så klagade Ung Vänster på att anarkisterna hade förstört allt och att allt var vårt fel. [bigsmile] Var ju inte direkt bara anarkister som kastade saker men det är alltid vi som får skulden när någon gör nåt lite mer aktivt än att stå och skrika "Inga rasister på våra gator" i 4 timmar. [rolleyes]

De tyckte tydligen att allt skulle vara nån jävla organiserad parad för att se bra ut i media och inte ett folkligt försök till att stoppa nazistmarschen. Fan dumma i huvudet, om nån kastar en flaska mot mig tänker jag självklart kasta tillbaka...


   
SvaraCitera

God Konsument:

e tyckte tydligen att allt skulle vara nån jävla organiserad parad för att se bra ut i media och inte ett folkligt försök till att stoppa nazistmarschen. Fan dumma i huvudet, om nån kastar en flaska mot mig tänkr jag självklart kasta tillbaka...

[bigsmile][bigsmile]
Låter skoj ;D


   
SvaraCitera

Spamäckel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[bigsmile][bigsmile]
Låter skoj ;D

Japp, tror inte kommunen är dum nog att ge dem tillstånd nästa år. [crazy] Även om det inte blev några allvarliga skador så var vi ändå över 1000 pers och vi kommer nog vara bättre organiserade tills nästa år. [rolleyes]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Spamäckel

[rolleyes]

God Konsument:

Japp, tror inte kommunen är dum nog att ge dem tillstånd nästa år. [crazy] Även om det inte blev några allvarliga skador så var vi ändå över 1000 pers och vi kommer nog vara bättre organiserade tills nästa år. [rolleyes]

Över 1000? jävlar...

Känner en som var där. hon blev jagad av polisen, nästan tagen. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Över 1000? jävlar...

Tror vi beräknades vara 1500. [party]

Mot typ... 50-60 nassar. [bigsmile] Fattar inte hur de kan tro att de har folket på sin sida efter något sånt... [rolleyes]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Tror vi beräknades vara 1500. [party]

Damn, rätt mycket då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Damn, rätt mycket då

Står om det på motkraft:

http://www.motkraft.net/nyheter/3338

[party]

Jag har också skrivit ett inlägg här någonstans där jag beskrev hur kvällen såg ut ur min synvinkel, media har dock gett en helt sjukt världsfrånvänd bild av det hela. Låter ju som om nassarna stod gulligt och tittade på när "de hemska vänsterextremisterna" anföll dem och som om vi vandaliserade halva staden, var typ två småungar som paja ett skyltfönster och och nån som kastade en flaska snett så ett privatfönster krossades, nassarna slog ju fan sönder folks bilar med sina batonger (som polisen dessutom lät dem behålla) och en massa skit.

Btw the way, har du höt om mordbranden? [sad] Jag blev så jävla förbannad när jag läste det, har lust att skita i min Cambridgeexamen för att åka till Salem...


   
SvaraCitera