Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så att invandrare är mycket schysstare än svenskar?


Ämnesstartare

A som sagt, Varför är det så att invandrare är så mycket mycket schysstare än svenskar? 


   
Citera
Ämnesstartare

HMMMM HMMM skul`T TROt dä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar d med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer inbjudande iaf, typ


   
SvaraCitera
Bakric

"Aah, men JAAAAG känner faktiskt ett par invandrare som är trevliga, och det betyder ju lixx att alla invandringskritiska människor och partier har heeeelt feeeeel".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Ah men jag knnr ju en dum svartskalle ddt betyder att allA invandringar e dumma hhiho"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Invandrare är mycket mer schysstare, första jag möts av i en ny klass är rasism för att mina föräldrar är muslimer, mina gamla invandrar kompisar, jag kan döda för dom, räcker med ett sms så kommer dom!  

Tandläkaren tex, jag hade en tandläkare som hette ingalill, tråkig och ba väldigt psykiskt iväg knuffande inge psykologisk alls, byte till en tandläkare som hette Ali från iran, hur trevlig som helst! 

Jag har ett väldigt stor rädsla för sprutor, så jag vägrar och blivit nersövd varenda gång, förutom med en snubbe från ryssland, väldigt schysst och trevlig, han spela world of warcraft! 

Jag tror jag aldrig har mött på nån svensk som är trevlig och schysst, är dom trevliga är dom oftast falska, jo jag har en! 


   
SvaraCitera

Bara för att du känner några snälla invandrare betyder det ju inte att alla är snälla!

Men dock håller jag med de där uppe att de är ganska inbjudande och snälla fast kanske inte världens bästa personer att bråka med.Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är mkt trevliga
dom vita är elaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varma


   
SvaraCitera

Jag är också tolv år och skriver i den här tråden.

HEJ ALLIHOPA!!Party


   
SvaraCitera
Bakric

Ingalill; låter som en bitter tant i 50-års åldern, väldigt dåligt jämförelsematerial.
Att tandläkaren inte är särskilt serviceinriktad är inte heller argument för något annat än just att du föredrar pratsamma tandläkare. Tandläkare ska i första hand laga tänder, inte vara vandrande skvallerblaska.

Visst, svenskar är kanske inte pratsamma med allt de kommer åt då kulturen är väldigt skild från mellanöstern, men ska man dra saker till "dom jag känner utgör hela demografin"-nivå så kan vi ju dra upp exemplet med min styvfarsa som fortfarande bor i Egypten.
Sen han gifte sig med min morsa så verkar hela hans släkt och bekantskapskrets tro att han är gift med en rik europeiska, trots att vi typ lever på studielån och änkepension. Så fort han har pengar så blir alla trevliga och vill umgås med honom, men när kosingen är slut så blir han ignorerad eller kallad för snål, t.o.m av sin morsa.

Oavsett hur trevliga invandrare är så hade det ändå inte varit något argument för att byta ut Sveriges befolkning mot sandloppor och koltomtar som man gör nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mn123456789: jag kan döda för dom

låter ohälsosamt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för det är inprogrammerat i vårt dna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:
Ingalill; låter som en bitter tant i 50-års åldern, väldigt dåligt jämförelsematerial.
Att tandläkaren inte är särskilt serviceinriktad är inte heller argument för något annat än just att du föredrar pratsamma tandläkare. Tandläkare ska i första hand laga tänder, inte vara vandrande skvallerblaska.

Visst, svenskar är kanske inte pratsamma med allt de kommer åt då kulturen är väldigt skild från mellanöstern, men ska man dra saker till "dom jag känner utgör hela demografin"-nivå så kan vi ju dra upp exemplet med min styvfarsa som fortfarande bor i Egypten.
Sen han gifte sig med min morsa så verkar hela hans släkt och bekantskapskrets tro att han är gift med en rik europeiska, trots att vi typ lever på studielån och änkepension. Så fort han har pengar så blir alla trevliga och vill umgås med honom, men när kosingen är slut så blir han ignorerad eller kallad för snål, t.o.m av sin morsa.

Oavsett hur trevliga invandrare är så hade det ändå inte varit något argument för att byta ut Sveriges befolkning mot sandloppor och koltomtar som man gör nu.

Hahahaha du baserade en person på ett namn???


   
SvaraCitera