Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så fult att hata små kukar som kvinna?


Ämnesstartare

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Det är fakta kolla bara in http://www.penissizematters.net

Så du är kille och källhänvisar dina åsikter till en sida gjord av en annan kille. Dina åsikter rör kvinnors uppfattning om något som varken du eller andra män överhuvudtaget varit med om. Smart.


   
SvaraCitera
time
 time

snäll kråka:

Så där säger många tjejer med pojkvänner som inte håller måttet det där är en myt.

What matters is not the size of the ship, but the motion in the ocean [wink]

Mvh, kvinna som träffat både stora och små


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Så där säger många tjejer med pojkvänner som inte håller måttet det där är en myt.

Du har typ bäst argument i världen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Varför är det fult när en kvinna säger att hon vill ha en kille med stor kuk och att hon är en size queen?

för att killar inte klarar av att bli kritiserade. allting kommer ner till jämstäldhetsdebatten i slutändan. om en kille säger något liknande till tjejer är han en douchbag, säger en tjej det är hon hjärtlös. det är väl inte synen direkt att tjejer ska kräva något som gör det hela så fruktansvärt antar jag.

nu ser jag dock din rubrik, jag har läst den fel för att det alltid frågas snällt om den har betydelse annat än att det faktiskt kan finnas ett hat mot det. Jag undrar om det är många som hatar det då jag inte träffat många som hatar något med tjejer, utan istället "mindre tycker om". antar att hatet kommer från att det kan vara nyckeln till en vaginal orgasm.

kort summerat: tja jag vet inte, det är väl bara inte särskilt snällt att säga (varför någon har fått för sig att sexuella regler ska appliceras på sociala konversationsregler vet jag inte)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror någon har komplex


   
SvaraCitera

Va men vänta. Jag har alltid fått uppfattningen att snoppmätning och status kopplad till snopplängd är något som män ägnar sig åt - bland män.

Jag hoppas f.ö att du är medveten om att fittor varierar lika mycket i storlek som kukar. Har du liten fitta gör det helt enkelt ont om du trycker in en för stor kuk där [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Så du är kille och källhänvisar dina åsikter till en sida gjord av en annan kille. Dina åsikter rör kvinnors uppfattning om något som varken du eller andra män överhuvudtaget varit med om. Smart.

Framgångsrika snygga tjejer har också lättare att erkänna sanningen! Rihanna, Lady Gaga Madonna m.fl. Är riktiga size queens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror någon har komplex


   
SvaraCitera

Jag gillade en kuk en gång. Den var stor och skön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte riktigt samma sak, men det är typ som att säga att alla killar gillar stora bröst. [tard]

Det är faktiskt inte bara storleken, utan killen måste ju va bra i sängen också och det är liksom inte medfött hos dem med större.
Men ja, alltför små är ju inte så jätte upphetsande... så håller med dig delvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns det någon tjej som kanske gillar små snoppar här?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det viktigaste är faktiskt inte storleken, det är viktigare att killen kan hantera det han har på ett bra sätt. Men givet två stycken som är lika duktiga så är det klart att man föredrar en kille med lite större stake. Känns liksom lite mer av att han är där, vilket man ju vill.


   
SvaraCitera

är den för stor är det fan inte skönt heller. då får den ju inte ens plats och man blir för uttöjd direkt. inge bra. lagom är bäst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska nog mycket till innan en kuk e för stor (= tjock). Däremot är det nog många killar som har "för lång", slidan är inte så djup som man tror. Nu kommer ju inte hela kuken in, är i de flesta samlagsställningar svårt att få in den till roten, o det är väl därför den är tilltagen lite längre än det behövs egentligen.


   
SvaraCitera