Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så himla sexigt med smisk?


Ämnesstartare

Chryseus:

Har alltid fått en känsla av att du är en prydd tjej. Men ack vad fel man kan ha 😉 Gött att du vågar erkänna!

Varifrån kommer den känslan? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Hahaha! Killar är så lätta att teasa så det nästan är löjligt. Man börjar ju undra vad dom tänker med oftast - hjärnan eller snoppen.

bara med snoppen[blush] jobbigt för såna som mej som inte kan tänka så mycket[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Varifrån kommer den känslan? [confused]

Hmm, dina texter och diskussioner innan I guess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Hmm, dina texter och diskussioner innan I guess.

Mer specifikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Mer specifikt?

Om du menar specifika inlägg eller trådar så har jag inga konkreta exempel just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Om du menar specifika inlägg eller trådar så har jag inga konkreta exempel just nu.

Du då, har du någon dold smiskfetisch? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Du då, har du någon dold smiskfetisch? [wink]

Haha, nej faktiskt inte. Men om tjejen vill det så är det ju inte så att jag totalvägrar. Visst vill jag styra och ställa lite men smisk är inget jag har fastnat för[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej, säkert någon pervers kvarlämna från när unga skoltjejer var stygga i skolan så fick de smisk av mister lärare eller rektor. oförklarligt hett iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Haha, nej faktiskt inte. Men om tjejen vill det så är det ju inte så att jag totalvägrar. Visst vill jag styra och ställa lite men smisk är inget jag har fastnat för

Har du provat någon gång? Det är ju allmänt känt att massor av människor tycker smisk är något egendomligt och konstigt, ända tills de får prova själva.

Sedan tror jag också att många tjejer vill att killen ska smiska henne, men säger inget för att de vill att killen ska göra det av sig själv. En stor del av känslan försvinner om man ska be om det. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Har du provat någon gång? Det är ju allmänt känt att massor av människor tycker smisk är något egendomligt och konstigt, ända tills de får prova själva.

Provat o provat.. nej, inte i någon vidare utsträckning får jag väl säga 😛

rbb:

Sedan tror jag också att många tjejer vill att killen ska smiska henne

Då gäller det väl att hitta en sån då [wink] Men om man skulle smiska till en tjej som INTE tycker om det så skulle det nog ta hus i helvete. Det är nog därför de flesta killarna inte vågar sålänge man inte pratat om det innan.


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

rbb:

Men varför är det så himla sexigt att bli smiskad?

det är inte alls sexigt blir äcklad av att man skall stå och smiska ngn... bara sadister som tänder på våldsporr


   
SvaraCitera

Nej usch, inte sexigt alls. Känns fjantigt och tillgjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

personkemi:

Nej usch, inte sexigt alls. Känns fjantigt och tillgjort

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Provat o provat.. nej, inte i någon vidare utsträckning får jag väl säga 😛

Klappar räknas inte! [wink]

Chryseus:

Men om man skulle smiska till en tjej som INTE tycker om det så skulle det nog ta hus i helvete. Det är nog därför de flesta killarna inte vågar sålänge man inte pratat om det innan.

Men du måste ju kunna se signaler! Prova att ge tjejen en hård klapp på rumpan och se hur hon reagerar, det märks liksom.


   
SvaraCitera