Aviseringar
Rensa alla

Varför är det så många unga gay-människors som söker kontakt via UM?


Jr. HBT:

jag går inte in i alla forum där jag är en sak i alla fall

hmm?


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

vem fan går in i bögforumet

typ bara jag och hbts([wink]).


   
SvaraCitera

den som går in i bögforumet måste förstå att det är många unga bögar som behöver lite stöd och hjälp för sin böghet och att det är många unga bögar som är dom bögar som skriver i bögforumet. då kan man väl hjälpa dom i stället för att klaga på att det är unga bögar i bögforumet. dessutom blir man faktiskt mindre bög ju äldre man blir eftersom man lär sig uppskatta andra saker i livet.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

dessutom blir man faktiskt mindre bög ju äldre man blir eftersom man lär sig uppskatta andra saker i livet.

blir man? [blush] ja det handlar nog om att ha varit öppen med något länge, det blir en ickefråga.


   
SvaraCitera

ceka92:

blir man? ja det handlar nog om att ha varit öppen med något länge, det blir en ickefråga.

man vänjer sig vid att vara en bög och vill pröva att äta en mat läsa en bok och så vidare. det finns andra forum för det.

ja precis som du säger det blir en inte-fråga att man inte har bög som det enda man är eftersom man har samma tid att använda men inte har tid att vara bög på hela tiden utan använder tiden till att vara andra saker (beroende på vad man gillar) fast man är samme bög alltjämt, i grund och botten.


   
SvaraCitera

kort sagt så slutar det vara ett problem att vara bög, i alla fall så stort problem att man måste ägna mycket tid åt att skriva om det i bögforum.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

undrar hur de hittar hit allihop

Det begriper du väl att de har funnit den där S3ON på sylvester, sedan googlat sig själva hit o.s.v. Varför skulle de små fanskapen annars besöka min UM-sida stup i kvarten & försöka skriva massa PM till mig? [cry]

Jag är stalkad av bögar.. [sad]


   
SvaraCitera

sunk:

+1

Göttig tröja

mvh
UngBÖG


   
SvaraCitera

S3ON:

Det begriper du väl att de har funnit den där S3ON på sylvester, sedan googlat sig själva hit o.s.v. Varför skulle de små fanskapen annars besöka min UM-sida stup i kvarten & försöka skriva massa PM till mig? Jag är stalkad av bögar..

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

den som går in i bögforumet måste förstå att det är många unga bögar som behöver lite stöd och hjälp för sin böghet och att det är många unga bögar som är dom bögar som skriver i bögforumet. då kan man väl hjälpa dom i stället för att klaga på att det är unga bögar i bögforumet. dessutom blir man faktiskt mindre bög ju äldre man blir eftersom man lär sig uppskatta andra saker i livet.

HAHAHA.


   
SvaraCitera

manul:

Göttig tröja

mvh
UngBÖG

tack!! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

troll

bög


   
SvaraCitera

tevepro:

Jag skall kontakta Dödsguden för att röja denna hemliga bög-kult och föra den till ljuset.

[love]


   
SvaraCitera

tevepro:

HAHAHA.

ok vad är det för nåt


   
SvaraCitera