Aviseringar
Rensa alla

varför är du lycklig/inte lycklig ?


Ämnesstartare

som rubriken lyder, lycklig- varför ?
inte lycklig-varför ?
någon som vågar berätta ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Olycklig - Allting är skit! Skolan går dåligt, håller på tappa kontakten med mina vänner, kan inte gå ut och ha kul på grund av mina dumma föräldrar, sitter bara vid datorn/xbox/TV hela tiden, suck.. [cry]
Life sucks!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är i stort sett apatisk för att jag behöver vård [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Olycklig - Allting är skit! Skolan går dåligt, håller på tappa kontakten med mina vänner, kan inte gå ut och ha kul på grund av mina dumma föräldrar, sitter bara vid datorn/xbox/TV hela tiden, suck..
Life sucks!

hoppas det förändras och blir bättre för dig snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man är lycklig blir man besviken om d händer nåt dåligt,om man är olycklig blir man glad och d för en gångs skull händer nåt bra.


   
SvaraCitera

Nashlee:

hoppas det förändras och blir bättre för dig snart.

tack[smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

För jag inte träffat mina vänner sen i fredags och nu vägrar min pappa att köra mig till min bästis som bor i stan 2 mil bort, jag har typ inga kompisar som jag umgås med på en 2 mils radie och det går inga bussar...

Dessutom är min mage dum med mig å gör ont fast jag inte är sjuk!


   
SvaraCitera

Är lycklig för att enligt mig har jag världens bästa pojkvän som stöttar mig till 110%.:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte säga att jag är varken olycklig eller lycklig.

Är långt ifrån lycklig men för glad för att vara olycklig.
Sitter inte och gnäller över min olycka, försöker göra något åt den.

Skulle vilja säga att jag är en hyffsat glad person för att behöva sitta i skiten som jag gör, jag har varit med om mycket skit och det pågår även än, men jag håller huvudet ovanför vattenytan och intalar mig själv att det finns andra saker i livet jag är glad för[smile]

överlag är jag nog en ganska olycklig människa. Dock har jag mina ljusa stunder, försöker överleva så gott de går. Om man intalar sig att man kan, så kan man iaf mycket mer än man egentligen kunnat.

folk som säger "åh nej har inte träffat mina vänner på två dagar jag är olycklig" eller "Jag älskar min pojkvän så jag är lycklig" hoppas ni dör och inser vad riktigt olycka/lycka innebär. Livet är större än så.


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt vad jag är, tog slut med min pojkvän för 1.5 månader sedan och är i något oidentifierbart humör, är framförallt oftast tråkig och ingen rolig person att vara med. Närmare olycklig än lycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är olycklig för att snön vägrar smälta.
Plus att jag kanske inte hinner få ihop pengar till Metaltown.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är apatisk. jag kan vara sur, glad, ledsen eller arg, men i slutändan tycker jag bara att det är skitdesamma och sätter på ipoden igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

både och

lycklig för att:
behöver inte plugga, får bra betyg ändå[badgrin]
är inte fattig[y]
har en bra familj och vänner
fixat ett bra självförtroende

olycklig för att:
ont i magen varje dag, vet inte varför
skolan är såååååå tråkig
min kompis har matproblem[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glömde!

plus att jag är så himla snygg
minus att jag äter för mkt mackor för mitt eget bästa [bigsmile]


   
SvaraCitera

olycklig i det långa loppet för att mitt liv är så trist, skolarbete fungerar inte alls för mig, jag har ingenting vettigt att göra på dagarna, jag slösar bort mitt liv, jag har endast ett fåtal riktigt bra vänner, men dom träffar jag nästan aldrig, jag har inga framtidsutsikter, jag vill leva ett helt annat liv så lång bort som möjligt ifrån datorer och mobiltelefoner.

EDIT: Jag ärockså olycklig för att det suger att vara tonåring idag, jag är född 30 år för sent.


   
SvaraCitera