Aviseringar
Rensa alla

Varför är du man/kvinna


hahahlurad:

Är du man? vrf trivs du inte med könet?

stubbet på hakan kliar på mina pungkulor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

payphonepimp:

stubbet på hakan kliar på mina pungkulor

rimligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Menar du att det som är bekvämt är relativt?

ja men det är sjklart att det är så.. menade, mer specifikt, att alla män inte är lika bekväma med att vara män i den tiden de lever. detsamma gäller för kvinnor. min "teori"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är för att jag är svag, dålig och opålitlig. jag varken beter mig på ett önskvärt sätt eller önskar att attrahera det motsatta könet, utan det jag har fått lära mig är att det inte finns något alternativ, oavsett om man själv väljer att identifiera sig med könsrollen eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag trivs som jag är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte jag identifierar mig med något kön, eller att vara människa överhuvudtaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget av de


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

:/

Ditt inlägg måste vara lite längre än så... (minst 10 tecken)


   
SvaraCitera

Båda, tror jag. Vet dock ej varför. Men främst definierar jag mig som människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Övrigt

Jag kan inte påstå att jag känner mig som man (eller kvinna). Jag upplever inte att jag har någon inre könsidentitet. Jag upplever att min könsuttryck är tämligen könsöverskridande, även om jag övervägande klär mig i manligt kodade plagg. 

Skulle likväl säga att jag är cis. För även om jag inte uppfattar att jag har en manlig könsidentitet eller är särskilt manlig överlag så är jag inte obekväm med att betraktas som man (vet inte om jag skulle vara obekväm vid att betraktas som kvinna), vilket jag tänker att jag borde vara ifall jag vore trans. Transpersoner anser sig oftast ha en väldigt tydlig könsidentitet och eftersom jag inte upplever detta så tror jag att det beror just på att det inte skaver p.g.a. att jag är cis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För jag föddes med det manliga könet och jag känner att jag tillhör det manliga könet. Tumme upp


   
SvaraCitera
reben

e väl d där med kuken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns verkligen som att de flesta bör svarat Genus


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

pollen är sämst och jag förstår inte. min könsidentitet säger kvinna iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta? Skeptisk är född man?


   
SvaraCitera