Aviseringar
Rensa alla

Varför är du tatuerad?


Ämnesstartare

vad står din tatuering för och är du lika löjlig som alla i maimi ink och sådär, som skaffar tatueringar för döda släktningar eller som symbol för att man vågat komma ut som transsexuell?


   
Citera
Ämnesstartare

är väl ej!? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har en orm och "fear" tatuerad under på bröstet för att sprida skräck i mina fiender när jag är ute slåss


   
SvaraCitera

Dräparen:

har en orm och "fear" tatuerad under på bröstet för att sprida skräck i mina fiender när jag är ute slåss

[love][love]


   
SvaraCitera

för det är så fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men seriöst är jag otatuerad, men funderar på detta tema

Image
fast han ska se sur ut och så ska det stå "joey dont share food" under


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ödets ironi:

är du lika löjlig som alla i maimi ink och sådär, som skaffar tatueringar för döda släktningar eller som symbol för att man vågat komma ut som transsexuell?

[confused]

Dräparen:

fast han ska se sur ut och så ska det stå "joey dont share food" under

AHAHAHA [love][love][love]
Lova att du gör denna, lova!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inge tatueringar men vill gärna skaffa några någon dag, har svårt med motiv.

Men jag är en sådan person som vill att varje tatuering ska .. hur säger man? Tappat ordet! Det ska symbolisera något som hänt i mitt liv? Säger man så? Hur säger man [rolleyes][blush]

tribals är blä[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska ge pappa en tatuering så fuck you fucker

sen ska jag göra någon helsarms men vet inte motiv ännu, funderar på robin hood eller djungelboken för det är fina filmer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska tatuera mig när ja fått min lön
en sol

tycker tatueringar är en utomordentligt bra form av konst[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har funderat på att smycka mig på detta vis en dag. Är dock inte helt säker på motiv. Och nej, potentiellt spydige djävel, det innebär inte att denna tatuering skulle vara "bara för att", utan att placeringen i sammanhanget är mycket viktigare än motivet.


   
SvaraCitera

Fasiken:

tribals är blä

inte nödvändigtvis

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen, men om några månader så [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen direkt mening med mina, förutom att jag tycker de ser bra ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ej än men nej det kommer inte va en sentimental skit tatuering utan ska faktiskt prestera för den så att den blir traditionellt riktig.


   
SvaraCitera