Aviseringar
Rensa alla

Varför är en del killar för fega att köpa kondomer ?


köpa rizzla kan vara svårt för mig dock :I


   
SvaraCitera

Jag köper mina kondomer på Kondomkungen. Går snabbt och finns fler sorter att välja mellan.
Dom har liksom inte min storlek på affären. tänker inte säga om de är större eller mindre kondomer jag behöver. =)

Men ja jag är också för feg för köpa på affären. Speciellt när de är min kompis morsa som jobbar där. Heh


   
SvaraCitera

Myksa:

Beställer på nätet pga bättre sortiment.

har du för konstig form för profil ;P?

Peterc_16:

är ni fega och inte vågar köpa om det är kö i kassan?

vill man köpa någonting man skäms över kan man gå till maxi och självscanna med sitt ica kort 🙂 så kan man lägga vad man vill i och ingen behöver se...


   
SvaraCitera

de pratade om det här i veckorevyn. Tydligen så tyckte några av killarna de snackade med där att det var pinsamt för att det känns som att man typ "mahahah jag hade då tänkt knulla ikväll, tjena", när man går fram till kassan för att köpa dem.


   
SvaraCitera

jag kan verkligen inte förstå det pinsamma med att råka avslöja att man är sexuellt aktiv?
och skyddar sig dessutom!

är det inte... bra?


   
SvaraCitera

fint att du bidrar till din kompis lyxrunkande


   
SvaraCitera

sarkasm:

fint att du bidrar till din kompis lyxrunkande

bara lyxrunkat en gång asdåligt 😛


   
SvaraCitera

JAGÄRGUD:

köpa rizzla kan vara svårt för mig dock :I

Varför då? Be om "såna där papper till knarkcigaretter" nästa gång så ska du se att det pinsamma försvinner.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

bara lyxrunkat en gång asdåligt 😛

haha, tack för infon


   
SvaraCitera

sarkasm:

fint att du bidrar till din kompis lyxrunkande

bara lyxrunkat en gång asdåligt 😛


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Varför då? Be om "såna där papper till knarkcigaretter" nästa gång så ska du se att det pinsamma försvinner.

Då närmsta "Kiosken" som oftast blir spontantköpta rizzla jobbar kompisens morsa som jag även röker på med oftast.
Men hon är rätt naiv av sig


   
SvaraCitera

Finska rycket
Förklaring: När en man har sex med en kvinna utan kondom och drar ut sin lem med ett ryck precis innan han kommer i syfte att inte göra henne med barn. Detta är ett prisvärt sätt att ha sex utan att ge utrymme för förökning.


   
SvaraCitera

x_marty:

Detta är ett prisvärt sätt att ha sex utan att ge utrymme för förökning.

eller.....?


   
SvaraCitera

Grief:

eller.....?

Behövs det övertygelse? Visserligen vore det inte alls dumt att "veta" att tjejen inte har någon könssjukdom. [smile]


   
SvaraCitera

det e pinsammare o köpa fitttvål


   
SvaraCitera