Aviseringar
Rensa alla

varför är föräldrar så jobbiga?


Ämnesstartare

Tja!Mycket glad 
som det står i rubriken så undrar jag varför föräldrar e så jobbiga hela tiden, man få ju inte göra något för dom, inte snagga sig, inte busringa, inte gå bus eller godis... sen e de ju lite deras fel att jag har blivit felkönad hela livet och inte vågar va den jag är för att dom e så cis normativa och så att jag va tjej när jag va liten bara för att jag har fitta


   
Citera

Ligg lågt några år och njut av tiden som barn och tonåring så kan du ta igen det när du fyller 18 år. Även om dina föräldrar inte sympatiserar med att du skallar dig dvs klipper av allt hår och förbjuder dig att busringa (busringa kan vara jävligt enerverande för den som utsätts) så kan du ha en sund kropp med friska tänder om du avstår från allt för mycket godis. 

Din sk felköning har jag ingen kommentar till.


   
SvaraCitera

Det är deras jobb typ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :
Det är deras jobb typ 

Att göra sitt barn blir felkönat? Tror inte det va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:
Ligg lågt några år och njut av tiden som barn och tonåring så kan du ta igen det när du fyller 18 år. Även om dina föräldrar inte sympatiserar med att du skallar dig dvs klipper av allt hår och förbjuder dig att busringa (busringa kan vara jävligt enerverande för den som utsätts) så kan du ha en sund kropp med friska tänder om du avstår från allt för mycket godis. 

Din sk felköning har jag ingen kommentar till.

Jag får äta i princip hur mycket godis jag vill


   
SvaraCitera

pommes045: Att göra sitt barn blir felkönat? Tror inte det va

Tänkte på första delen Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :

Tänkte på första delen Icke!

Att inte låta sitt barn välja sitt egna utseende eller?


   
SvaraCitera

pommes045: Att inte låta sitt barn välja sitt egna utseende eller?

Busringa .. men det gör man ju ändå Skadeglädje


   
SvaraCitera

pommes045: sen e de ju lite deras fel att jag har blivit felkönad hela livet och inte vågar va den jag är för att dom e så cis normativa och så att jag va tjej när jag va liten bara för att jag har fitta

Dom planerade säkert inte ett transbarn. För övrigt kanske din mamma glömde pillret eller din pappa glömde kondomen.   Mycket glad

 


   
SvaraCitera

pommes045: Jag får äta i princip hur mycket godis jag vill

Så vad är det misströstar på eftersom du just nämner "godis" i ditt inledande inlägg? Får du ingen mat så du måste äta godis för att inte hungra ihjäl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :

Busringa .. men det gör man ju ändå Skadeglädje

Exaky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

Dom planerade säkert inte ett transbarn. För övrigt kanske din mamma glömde pillret eller din pappa glömde kondomen.   Mycket glad

 

Ingen skillnad på att transbarn eller cisbarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

Så vad är det misströstar på eftersom du just nämner "godis" i ditt inledande inlägg? Får du ingen mat så du måste äta godis för att inte hungra ihjäl?

Jag sa att jag inte få göra "bus eller godis" du vet som dom flesta barn får göra på Halloween 


   
SvaraCitera

pommes045: Ingen skillnad på att transbarn eller cisbarn

Med tanke på alla trådar du startat som just behandlar dig som transbarn så måste det väl vara någon skillnad. Kan inte finna en annan tråd från någon annan som beklagar att de är cisbarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scream:

Med tanke på alla trådar du startat som just behandlar dig som transbarn så måste det väl vara någon skillnad. Kan inte finna en annan tråd från någon annan som beklagar att de är cisbarn.

Kanske för att cispersoner följer normen, cispersoner brukar oftast alldrig får höra att dom inte e 100% för att dom har kuk eöler inte e kille på riktigt för att dom har större bröst eller säga att dom inte e killar för att dom e lite för feminina 


   
SvaraCitera