Aviseringar
Rensa alla

VARFÖR ÄR HAN SÅ KONSTIG FÖR? killar??


Ämnesstartare

Alltså, kompisar. Eller, killar, har ni någon aning om varför en utav er sort beter sig underligt mot mig? Ja det går en kille i min klass, typ. Och jag vet inte vad han vill mig, vet ni? Han är så himla konstig alltså, jag typ dör. Han är snygg även fast han är kort också. Jag som gillar långa killar, hm.

Det jag inte förstår med hans beteende är väl att han är så svår att läsa. Alltså jag brukar alltid förstå ifall någon vill ha mig, men den här killen beter sig olika mot mig hela tiden. Han har smsat mig VARJE dag i två veckor nu. Man tror ju det är ett tecken (eller...?) men den här killen är ju lite speciell utav sig. Vi skriver ibland [love] till varandra osv osv, dock aldrig något "puss" helt seriösa. Han har tjatat sig till att komma hem till mig några enstaka gånger, då har det blivit film osv. Men alltså det hände ju inte riktigt något stort då. I skolan kramas vi väl, men vi umgås ju inte riktigt där. Det konstiga med han är väl att han ibland kan vara dryg och elak mot mig, ni vet sådär retsam som typ killarna var i typ 4:an. Och ibland gullig och lite flörtig. MEN BARA LITEGRANN! Dock har jag märkt att när jag ger antydningar om att flirta som kan tolkas som flirt så flirtar inte han tillbaks, alltså förstår ni? Aja orkar inte skriva mer nu. Men varför tror ni han är konstig mot mig? Asså vill han ha mig eller annars varför gör han såhär? Killar, varför skulle ni bete er såhär mot en brud? Jupp, hejdå!

Btw han är oskuld


   
Citera

Han är gay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Han är gay!

Men han har haft två flickvänner hehehe men omg du har kanske rätt ;ooooooo


   
SvaraCitera

han är väl helt enkelt bara osäker på sig själv, sina känslor och dig. Vill du inte fråga honom, ge honom tid. eller så skiter du bara helt i honom.


   
SvaraCitera

verynice:

det går en kille i min klass, typ.

typ hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du blir playad, haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du blir playad, haha. Han är intresserad men lite osäker. Kanske för att han inte vet om han vill ha dig eller för att han är osäker på att HUR han ska bete sig mot dig för att du ska gilla honom

SKulle tippa på det första alternativet, han är är osäker på om han vill ha dig, jag själv har varit i liknande situation. Vad du borde göra nu är uppenbart.


   
SvaraCitera

haahha oj trodde ett kort tag att trådskaparen försökte göra parodi på mig hahahaha. Men jag antar att ni är i ngn konstig form av relationsbygge nu, slappna av och låt det gå som det går


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

låt det gå som det går

Hehehe då ska alla som ser detta få veta något jobbigt då ;PPpPppP min allrabästavän typ gillar han. Asså bara litegrann sådär, men ändå. Så ifall hon inte blir tillsammans med en kille som hon har varit på G med i en månad ungefär nu så blir det jättejobbigt för mig


   
SvaraCitera

för att han är konstig kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förresten tack grabbar, nu föll polleterna på plats, eller vad det heter hehe [smile][smile][smile]


   
SvaraCitera

provat prata med din kompis?


   
SvaraCitera

verynice:

om varför en utav er sort b

[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

provat prata med din kompis?

gjorde det litegrann idag, tänkte säga att jag gillade killen PYTTELITE, men när jag berättade att han hade ringt /smsat mig idag och oj vad konstig han var så ba såg jag hur hennes ögon tårades och jag kan inte säga att jag gillar han PYTTLITE då alls. Haha saken var den att det nästan blev likadant fast med mitt NU: ex, som går i samma klass som oss, kul va?!?! Vill lixom inte att det ska upprepas. Tycker typ synd om henne oxå, även fast jag vet att hon inte har så starka känslor för den här killen som är konstig mot mig som JAG SKULLE KUNNA FÅ!! Men åh jag skulle kunna skriva enbok, tror jag sätter punkt här puss.


   
SvaraCitera