Aviseringar
Rensa alla

varför är jag alltid offret?


Ämnesstartare

skicka mördar blickar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

men har lekt med tanken ändå

förstår det. verkligen obehagligt med människor som är så närgångna trots tillsägelser och liknande förmedlande handlingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

känner mig inte särskilt uppskattad:-\

Hade du ej varit av intresse hade dem inte fortsatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

skicka mördar blickar.

hjälper inte han skrattar bara

Hjärtlös:

förstår det. verkligen obehagligt med människor som är så närgångna trots tillsägelser och liknande förmedlande handlingar.

ja och att han följer efter mig också:-( och tar mina grejer och säger att jag inte kmr få tillbaka det om jag inte följer med honom. fast jag är duktig och lämnar mina saker åt sitt öde. en pennvässare är inte värt det.

OF 5:

Hade du ej varit av intresse hade dem inte fortsatt.

men jag är väl likadan som alla andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ja och att han följer efter mig också:-( och tar mina grejer och säger att jag inte kmr få tillbaka det om jag inte följer med honom.

om han inte förstår att du menar allvar eller är medveten men helt enkelt bara struntar i det, då måste du nog göra något drastiskt som får honom att verkligen förstå. har han någon störning eller så? för han verkar helt otroligt oförstående. vad säger din omgivning om hans beteende? och har du talat om det för någon t.ex psykolog eller kurator, kanske personal i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

men jag är väl likadan som alla andra

Ja ur ditt synsätt kanske du är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Det som kan fungera är det kalla uppträdandet. Alltså, var helt kall och säg "vad vill du av mig?". Om han då säger att han gillar dig eller nått så säg "lämna mig ifred. är det uppfattat?". Skulle du kunna prova?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäl honom det är inte ok beteende.

om du inte vill så kan du hota honom med, något som 'min biff till kusin ska fixa dej hörru'

Eller så kan du ge honom 'du är patetisk men roar mig' blicken.


   
SvaraCitera

"alltid" är nog en överdrift


   
SvaraCitera

Xisco:

Naturare... usch.

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

"alltid" är nog en överdrift

jo det äre känns bara så just nu:-( alla andra i min omgivning slipper läskiga typer:'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du på allvar mår dåligt av detta, prata med en lärare snarast! eller med dina föräldrar. någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Det som kan fungera är det kalla uppträdandet. Alltså, var helt kall och säg "vad vill du av mig?". Om han då säger att han gillar dig eller nått så säg "lämna mig ifred. är det uppfattat?". Skulle du kunna prova?

[y]

Han tkr förmodligen att de e askul när du blir rädd/upprörd/obehaglig till mods. Bara skit i honom, men tänk samtidigt på din... säkerhet, får man väl kalla de. Gå aldrig någonstans utan en kompis, tex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

om han inte förstår att du menar allvar eller är medveten men helt enkelt bara struntar i det, då måste du nog göra något drastiskt som får honom att verkligen förstå. har han någon störning eller så? för han verkar helt otroligt oförstående. vad säger din omgivning om hans beteende? och har du talat om det för någon t.ex psykolog eller kurator, kanske personal i skolan?

y

tror inte det... han går ju ändå Ib...de tycker han är lite små jobbig sådär fast det är mest för att han drar ut på alt han säger när han räcker upp handen. nej bara pratat med kompisar om de

xyz123:

Det som kan fungera är det kalla uppträdandet. Alltså, var helt kall och säg "vad vill du av mig?". Om han då säger att han gillar dig eller nått så säg "lämna mig ifred. är det uppfattat?". Skulle du kunna prova?

skadar inte att prova antar jag:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Anmäl honom det är inte ok beteende. om du inte vill så kan du hota honom med, något som 'min biff till kusin ska fixa dej hörru'Eller så kan du ge honom 'du är patetisk men roar mig' blicken.

Patrick bateman har lovat att ställa upp om de blir värre så hota honom kan jag nog:-)


   
SvaraCitera