Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag så dum?


Ämnesstartare

Nu är det nog femte gången jag går och oroar mig för att ha blivit på smällen...
Varför är jag och min kille så dumma att vi slarvar med kondomerna? Vi vet ju båda vad som kan hända! Även om han inte kommer i mig så vet man ju aldrig.

Denna gången har jag ont i brösten och börjar må illa på ett sätt jag inte gjort förut så vi får väl se...

Någon som kan svara på varför man är så dum?!?!


   
Citera
Ämnesstartare

mamama:

Någon som kan svara på varför man är så dum?!?!

För att sex utan kondom är så jävla mkt skönare[y]


   
SvaraCitera

Det vet man inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll[no-no]


   
SvaraCitera

Sterilisera er [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

För att sex utan kondom är så jävla mkt skönare

Jo det är det, och är man jävligt kåt så tänker man inte med hjärnan. Men ändå[shake] Pucko är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Sterilisera er

Fast jag vill ju ha fler barn i framtiden

Unexpected:

Det vet man inte

Suck nej. Men säg till om du kommer på varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamama:

Varför är jag och min kille så dumma att vi slarvar med kondomerna? Vi vet ju båda vad som kan hända! Även om han inte kommer i mig så vet man ju aldrig.

det är nog för att i stundens hetta så glömmer man bort allvaret vid att idka älskog, dvs. könssjukdomar, barn etc. speciellt om man är påverkad av alkohol eller diverse drog.

jag är tyvärr rätt dålig med det där också, men jag är 18 år nu och det är dags att börja ta ansvar. ska gå runt med en karta kondomer i bakfickan 24/7..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fake:

men jag är 18 år nu och det är dags att börja ta ansvar.

Ja visst glöms det i stundens hetta, men jag är lite, lite äldre än dig, har redan ett barn och min kille är äldre än mig, så vi borde vara mer ansvarsfulla än så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamama:

Ja visst glöms det i stundens hetta, men jag är lite, lite äldre än dig, har redan ett barn och min kille är äldre än mig, så vi borde vara mer ansvarsfulla än så...

jag antar det. om du är nöjd med ett barn så kan du ju alltid införskaffa dig en p-stav för att skydda mot graviditet? om ni bestämmer er för att skaffa ett till barn så kan du ju alltid ta ur den? då slipper ni oroa er i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fake:

om du är nöjd med ett barn så kan du ju alltid införskaffa dig en p-stav för att skydda mot graviditet

För tillfället är jag nöjd, och killen har jag bara känt ett halvår.
Men jag känner paniken börja växa ju mer tiden går nu... Speciellt eftersom jag haft så hemskt ont i brösten och börjar må illa på ett speciellt sätt.
Vill helst inte ha nåt med hormoner för jag mår illa av det, tyvärr.


   
SvaraCitera

jag går oxå alltid och oroar mig 😛 ganska jobbigt


   
SvaraCitera

mamama:

Någon som kan svara på varför man är så dum?!?!

Ditt undermedvetna vill ha ett barn NU!


   
SvaraCitera

Varför har du inte något preventivmedel?


   
SvaraCitera

mamama:

Fast jag vill ju ha fler barn i framtiden

Hur många har du nu då?[y]


   
SvaraCitera