Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag så dum?


Ja, jävligt dumt. [cool]


   
SvaraCitera

[tired] [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mamama:

Någon som kan svara på varför man är så dum?!?!

Ingen aning,
P-piller?


   
SvaraCitera

Det finns en spruta man kan ta var tredje månad som lurar kroppen att man redan är gravid så man inte blir det på riktigt. Kan det vara ett alternativ? Då är det bara att sluta ta den och vänta tills det gått över så kan man bli gravid på riktigt sen.


   
SvaraCitera

Varför inte använda annat skydd än kondom? Finns ju hur mycket som helst att välja mellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ditt undermedvetna vill ha ett barn NU!

Ja så är det säkert fast jag försöker förtränga det

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Varför har du inte något preventivmedel?

vi använder kondom ibland....

JOQER:

Hur många har du nu då?

en

Saraswe:

Ingen aning,
P-piller?

Vill helst inte ha massa hormoner för jag mår illa av det

So Lazy:

Kan det vara ett alternativ?

Usch nej ja gillar inte sprutor

SourcesOfLife:

Varför inte använda annat skydd än kondom?

Mår illa av p-piller och något annat känns inte intressant. Kondom är väldigt smidigt bara man inte skiter i att använda det


   
SvaraCitera

mamama:

Någon som kan svara på varför man är så dum?!?!

du är kvinna[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger bara en sak; ppillerNU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slarva inte! OM du inte är redo för att skaffa barn ännu råder jag dej verkligen att inte slarva, det är inte värt det. Jag har genomgått en abort och det är det värsta och jobbigaste jag gjort i mitt liv, så utsätt dig inte för det om du inte vill bli gravid.


   
SvaraCitera

Jag tror att du fått för dig att det är ok att du är dum så länge du vet om det och inte skyller ifrån dig, stämmer va. Du får kommentarer som "ja, du är dum" och tycker då att det är gött att folk håller med dig, för människor man delar åsikter med gillar en och de kan bli ens vänner. Osv. Problemet med detta är att även de som vill vara elaka och förolämpa dig svarar typ likadant, och du tror att alla tycker bra om dig så länge du säger att du är dum.


   
SvaraCitera

Var det rätt? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lostmind:

Slarva inte! OM du inte är redo för att skaffa barn ännu råder jag dej verkligen att inte slarva, det är inte värt det.

Jag har både fött ett barn och gjort en abort så jag vet vad det innebär. Aborten blev dock inte pga slarv utan ren otur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Var det rätt?

Nej jag tycker inte det ok att vara så dum egentligen, men okej, jag kan väl erkänna att jag skulle skylla rätt mycket på killen om det nu skulle bli nåt[rolleyes]


   
SvaraCitera

mamama:

vi använder kondom ibland....

Ja, men varför har du inte något annat preventivmedel utöver det? Man kan ju tycka att man blir tillräckligt vettskrämd första gången man tror att man är gravid. [no-no]


   
SvaraCitera

mamama:

Någon som kan svara på varför man är så dum?!?!

För du har la korkade föräldrar som fick till dig av en olycka.


   
SvaraCitera