Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag så ful


NEMI
 NEMI

Normer må styra vårt samhälle, vilket är förträffligt för den som passar in. För andra är det bäst att hitta något annat. Det är trotts allt onödigt att må dåligt över vad andra tänker på.
självkänsla är bra att ha men man kommer sällan långt med den. att vara partisk ger kotvarig glädje.


   
SvaraCitera

FNÖ:
jag vet inte varför du är ful

men sluta


   
SvaraCitera

jag skriver inte detta för att vara trevlig och så, men du är inte ful. tycker du ser väldigt söt ut på din bild faktiskt.


   
SvaraCitera

Du är inte ful, du är faktiskt söt 🙂 Jag tycker också jag är ful ibland(okej egentligen ganska ofta). Men det är normalt i vår ålder, men man får försöka vara positiv och tänka att man duger som man är. Varje dag när du kliver upp ur sängen ställ dig vid en spegel och säg högt för dig själv "Fan va jag e snygg o fin".


   
SvaraCitera

Lhoke: "gräset är grönare på andra sidan staketet"


   
SvaraCitera

Hur ser du ut då?


   
SvaraCitera

Stekaren:
Hur ser du ut då?

kolla hennes profilbild.


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:

kolla hennes profilbild.

Ahh. Men hon är ju vacker. Lite ung kanske men hon har ju fortfarande potential och kommer säkerligen bli en sån som alla dreglar efter en dag


   
SvaraCitera

m3d3a:

men sluta

hon fråga ju


   
SvaraCitera

För att dina biologiska föräldrar är, kanske? Fast så behöver det inte vara, vet fula människor som får jättesöta barn och tvärt om. 


   
SvaraCitera