Aviseringar
Rensa alla

Varför är jag så snygg?


Ämnesstartare

Det är jättejobbigt att hela tiden få kommentarer om att jag ser så bra ut och att jag är så söt. Hårt liv.


   
Citera

aa shit förstår det

du är så snygg att jag bara vill munknulla dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:
aa shit förstår det

du är så snygg att jag bara vill munknulla dig

Ja men det var ju väldigt romantiskt och fint sagt av dig. Topp 3 kommentar verkligen. Applåder.


   
SvaraCitera
kachin

Hmm, finns det någon kurator på din skola? Boka tid hos den. Att vara snygg är inte lätt i dagens samhälle. Du ska inte behöva leva med det här problemet, det finns behandling och hjälp att få.

Kram Kachin

Obs nu kom jag på att du har sommarlov men håll ut <3 Håll dig ifrån människor så du slipper höra deras vedervärdiga kommentarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:
Hmm, finns det någon kurator på din skola? Boka tid hos henne. Att vara snygg är inte lätt i dagens samhälle. Du ska inte behöva leva med det här problemet, det finns behandling och hjälp att få.

Kram Kachin

Obs nu kom jag på att du har sommarlov men håll ut <3 Håll dig ifrån människor så du slipper höra deras vedervärdiga kommentarer.

Jag har en påse över huvudet så folk slipper stanna och stirra så mycket nuförtiden


   
SvaraCitera

vissa människor växer ur det. oroa dig inte, tonåren är en övergångsperiod och jag är väldigt snygg just nu, i jämförelse med alla som såg ut som dockor då när jag såg ut som en man med svart hår.


   
SvaraCitera

lider av samma, feel u bro :C <3


   
SvaraCitera

ja det var jobbigt, men är inte så snygg längre


   
SvaraCitera
penja

förstår att det är jobbigt, jag glor jättemycket på folk som är snygga. ibland petar jag också. 


   
SvaraCitera

Jag tycker att ni alla är fula om det är till någon tröst.


   
SvaraCitera

Järn:
Jag tycker att ni alla är fula om det är till någon tröst.

Hjärta


   
SvaraCitera

Järn:
Jag tycker att ni alla är fula om det är till någon tröst.

🙂


   
SvaraCitera

Fridask:
Det är jättejobbigt att hela tiden få kommentarer om att jag ser så bra ut och att jag är så söt. Hårt liv.

Förstår det. Blir verkligen sugen när jag ser dig!!! Så frustrerande att du inte ens tittar åt mitt hållGråter


   
SvaraCitera

Det är inte lätt när det är svårt. 


   
SvaraCitera

Det ordnar sig när du blir gammal och skrynklig.


   
SvaraCitera