Aviseringar
Rensa alla

varför är kalsonger så viktigt?


Ämnesstartare

Vad skulle hända om jag slutade använda dem??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

men jag älskar boxers.

Kan inte annat än hålla med!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Kan inte annat än hålla med!!

ROAWR. Saknar en påg.


   
SvaraCitera

anonym800:

när jag ändå aldrig vissar dom för andra

Äh, det bryr man sig inte om!
Men klär du aldrig om runt andra killar?
Eller har du inte idrott?
Är du så gammal?

Jag var inte så seriös. Men att gå ut när man vet att underkläderna är fulla med hål kanske inte är sådär jättekul.
Jag skulle känna mig ful iaf, även om de andra kläderna som syns är snygga. 8(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chips:

Men klär du aldrig om runt andra killar?
Eller har du inte idrott?

ska börja gymnasiet i höst och ska gå i klass med bara tjejer så det är eventuelt slut med att byta om med pojkar om vi inte har gymnastik med nån annan klass eller nåt sånt.

Chips:

Men att gå ut när man vet att underkläderna är fulla med hål kanske inte är sådär jättekul.

tycker inte jag häller är så himmla kul, jag tänkte nog mer om det spelar någon roll om det är boxer eller inte, om det spelar roll vilket märke eller färg osv. har aldrig förståt varför alla verkar tycka det är så viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bekvämlighet in first place, fss [y]


   
SvaraCitera
Vision

Man vill väl ha annat än en gammal trasa som ska förvara ens allra heligaste [wink]


   
SvaraCitera

Dåren:

Skit i kalsongerna, ordagrant alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att det är så jävla bögigt utan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Går alltid med långt häng

Coffeshop:

så klart

Micheliin:

Överdrivet häng är fult ju.

Image


   
SvaraCitera

anonym800:

ska börja gymnasiet i höst och ska gå i klass med bara tjejer så det är eventuelt slut med att byta om med pojkar om vi inte har gymnastik med nån annan klass eller nåt sånt.

Kommer säkert ha idrott samma tid som en annan klass, om nu inte skolan är liten, mwah.

anonym800:

tycker inte jag häller är så himmla kul, jag tänkte nog mer om det spelar någon roll om det är boxer eller inte, om det spelar roll vilket märke eller färg osv. har aldrig förståt varför alla verkar tycka det är så viktigt.

Om det är boxer eller inte är ju mest en fråga om vad man känner sig bekväm i, men ja, hur den ser ut borde inte spela någon roll. Men har man fina underkläder kan det ju hända att man automatiskt känner sig finare. Men det beror ju på personen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalsonger? HAHAHAHHAHAHAHAHA! Vem fan använder sånt?

BOXER ffs.


   
SvaraCitera

Det är skitviktigt.

1. Man får bättre självförtroende.
2. Om jag skulle ragga upp en tjej, upptäcka att hon har fula trosor (eller löjligt mycket hår på muttan) skulle jag dra direkt.
3. Tänk om du råkar ut för en olycka och de måste klippa sönder byxorna på dig. Tänk om du just den dagen har renar på kalsongerna, hur skall du förklara dig för doktorn? Vad kommer att hända om de inte operarar dig för att du har fula kalsonger?
4. Bra kalsonger (rätt storlek, bra passform, skönt material) skaver inte, är bekvämt och håller sakerna på plats (alternativt låter dem hänga fritt beroende på vad man föredrar.
5. Dåliga kalsonger är bara så pinsamt, pungkulor som skaver mot varandra, byxorna, trasslar sig i tyget. Man får inga ligg, sämre hållning, färre vänner. Ingen tycker om en person med dåliga kalsonger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera