Aviseringar
Rensa alla

varför är många ungdomar omogna


Ämnesstartare

amsi:

många röker för att det är gott och lugnande
det finns olika sorters knark, mycket är ofarligt i rätt mängd
du svarade inte på varför det är omoget att knulla
anser du att vuxna som röker, knarkar och knullar är omogna?

knark är inte ofarlig allt knark är farligt plus rökning och var är rökning knark

det är allmänt omoget att knulla runt med allt och alla

på sista  tycker det är mäst synd om sådna människor


   
SvaraCitera

Gondoix:

knark är inte ofarlig allt knark är farligt plus rökning och var är rökning knark

det är allmänt omoget att knulla runt med allt och alla

på sista  tycker det är mäst synd om sådna människor

jag har inte skrivit att rökning är knark. 
det är skönt och kul att knulla, varför ska man då inte göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
för att ungdomar är just ungdomar, lite al dente i huvudet.

Tyvärr går en hel del saker inte att skylla på omognad, att behandla andra som man själv vill bli behandlad, vara rak på sak och annat sånt där trevligt verkar i det närmsta vara hyckleri.

jag skyller mycket på omognad  för att jag själv har försökt i min tid jag levt att var trevlig och snäll vad får man skit  då är det bättre att vara rak på sak 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag har inte skrivit att rökning är knark. 
det är skönt och kul att knulla, varför ska man då inte göra det?

rökning är knark    vill du knulla fine gör det  men problemet är att många skryter som skator med det


   
SvaraCitera

Gondoix:

rökning är knark    vill du knulla fine gör det  men problemet är att många skryter som skator med det

är du avundsjuk på dom som har kul?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

är du avundsjuk på dom som har kul?

bahaha nej snarare pissad för att ha blivit behandlad skit


   
SvaraCitera

Gondoix:

bahaha nej snarare pissad för att ha blivit behandlad skit

blir du behandlad som skit för att andra knullar?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Gondoix: jag skyller mycket på omognad för att jag själv har försökt i min tid jag levt att var trevlig och snäll vad får man skit då är det bättre att vara rak på sak

Välj något annat att skylla på, för det blir inte bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Välj något annat att skylla på, för det blir inte bättre.

som vad ! trångsynthet och egoism?


   
SvaraCitera

Det är såklart så att jävligt många både knarkar och har sex på ett självdestruktivt sätt. 

Det gör det förstås inte fel att vare sig knarka eller ha sex. Båda sakerna kan vara positiva erfarenheter, inte minst sex kan vara helt underbart och det är inte i sig något fel ö.h.t. att ha sex med om det så är hundra olika människor.

Likväl måste man vara blind om man inte ser att jävligt många - och verkligen inte bara ungdomar - har en jävligt osund relation till både droger och sex.  Och det är en intressant fråga att diskutera varför det är så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dinosaurie:
Det är såklart så att jävligt många både knarkar och har sex på ett självdestruktivt sätt. 

Det gör det förstås inte fel att vare sig knarka eller ha sex. Båda sakerna kan vara positiva erfarenheter, inte minst sex kan vara helt underbart och det är inte i sig något fel ö.h.t. att ha sex med om det så är hundra olika människor.

Likväl måste man vara blind om man inte ser att jävligt många - och verkligen inte bara ungdomar - har en jävligt osund relation till både droger och sex.  Och det är en intressant fråga att diskutera varför det är så. 

har du rätt i


   
SvaraCitera

Gondoix: beter mig allmänt vuxen

Det tror vi alla i den åldern.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 jag förstår att droger sex sånt kan va skönt men problemet är fortfarande hur behandlar man varandr.a   hur många ungdomar har mobbat nån annan för att dom  är litte udda  där är problemet   man inser inte hur man behandlar folk och sig själv  folk borde börja tänka  . och lyssna  ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det tror vi alla i den åldern.. 

😀 vet


   
SvaraCitera

Gondoix: jag förstår att droger sex sånt kan va skönt men problemet är fortfarande hur behandlar man varandr.a   hur många ungdomar har mobbat nån annan för att dom  är litte udda  där är problemet   man inser inte hur man behandlar folk och sig själv  folk borde börja tänka

Tumme upp

Du borde fokuserat på det här då egentligen snarare än att folk har sex o röker. 


   
SvaraCitera