Aviseringar
Rensa alla

Varför är nysvenskar så mkt roligare?


Ämnesstartare

Obs har svenska kompisar så kalla nt mig rasist


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, jag vet inte 🙂 Kan ju vara så med att de man mest hänger med blir man bästa polare med. Det är lite mer chill i gruppen och man har lite mer lattjo!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för ingen förväntar sig nått av dom ^^ 

så ba "äsch skit samma nu lever vi" säger blatten o tänker bara på roliga saker <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att dom inte kommer in på klubbarna, därför får de stå utanför på gatan i ringar och dra vitsar.


   
SvaraCitera

Det beror med all sannolikhet på att gammelsvenskar är genetiskt underlägsna nysvenskar i det här aktuella avseendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit vem ändrade titeln


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Färre skyldigheter. De behöver inte bry sig så mycket om i stort sett någonting och har därmed lite att oroa sig över.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Ytterligare ett bevis på att jag är adopterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man skrattar för att inte gråta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nysvenskar?

Du menar invandrare. Dom tillhör inte etniciteten svensk om dom inte redan är svenskar som invandrar dvs.. invandrare skämtar mer ja det upplever jag. förmodligen som Vehnk sa så har dom färre skyldigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte personligen upplevt detta fenomen, men det verkar ganska rimligt. Motgångar föder personlighet och att tillhöra en underprivilegierad minoritetsgrupp är defintivit att klassa som en motgång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah, vem var stollen som började använda begreppet "nysvenskar"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte märkt detta alls

kanske att de är mer öppna, på gott och ont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för när en mamma nysvensk och en pappa nysvensk gillar varandra jätte mycket så tar mamma nysvensk och för in sin stortå in i pappa nysvensk öga och då lossnar sporer från tån som befruktar hjärnan så blir pappa nysvensk gravid o efter 2 minuter så ploppar bebis nysvensk ut och blir en komiker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs ni kan inte jämföra svenska umare och invandrare 


   
SvaraCitera