Aviseringar
Rensa alla

Varför är Sverige så värdelöst? De enda i världen med arbetslöshet?


Ämnesstartare

Sverige är ett riktigt skitland, feminismen frodas och arbetslösheten ökar för varje dag sedan 2007. Inga " unga" människor mellan 17-25 år får jobb av någon anledning.Dessutom så måste man gå på fest och vara full varje helg för att man ska hamna inom mallen " Tonåring", gör man det inte räknas man som enstörning eller riktigt speciell, och det vill man ju inte vara.

Vi bor också i ett kallt land, skitväder året runt med ynka 1900 soltimmar som mest i Ölands norra udde, inte undra på att Svenskarna dricker mest alkohol i världen. Folket här är kalla, gärna extremt negativa och gör allt för att slippa möta grannen i farstun.

Varför bor folk här överhuvudtaget? Jag menar man blir ju aldrig direkt speciell som Svensk utan man hamnar inom kategorin "lagom, medelmåtta" men varför vill man det?


   
Citera
Ämnesstartare

Jävlar vad mycket skitsnack i ett enda inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har då aldrig haft problem med att finna ett arbete. Feminismen berikar Sverige.


   
SvaraCitera
Tyrael

mullis711:

Varför är Sverige så värdelöst? De enda i världen med arbetslöshet?

Fel. Fel.

mullis711:

Sverige är ett riktigt skitland, feminismen frodas och arbetslösheten ökar för varje dag sedan 2007.

Flytta då.

mullis711:

Inga " unga" människor mellan 17-25 år får jobb av någon anledning.

Eh, jo.

mullis711:

Dessutom så måste man gå på fest och vara full varje helg för att man ska hamna inom mallen " Tonåring", gör man det inte räknas man som enstörning eller riktigt speciell, och det vill man ju inte vara.

Måste? Nej.

mullis711:

Vi bor också i ett kallt land, skitväder året runt med ynka 1900 soltimmar som mest i Ölands norra udde

Flytta då.

mullis711:

Folket här är kalla, gärna extremt negativa och gör allt för att slippa möta grannen i farstun.

Fel.

mullis711:

Varför bor folk här överhuvudtaget? Jag menar man blir ju aldrig direkt speciell som Svensk utan man hamnar inom kategorin "lagom, medelmåtta" men varför vill man det?

Här har du en mängd anledningar som du verkar ha missat:
https://www.google.se/sear​​​ch?q=why+sweden+is+awesome

Men jag hoppas främst att du flyttar. Ingen nyhet att Sverige är ett fjortis/p12-sprängt land med ytterst låg genomsnittlig IQ.

Du verkar ju tydligen inte kunna tänka längre än näsan når, så USA verkar passa bra för dig. Off you go.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Du verkar ju tydligen inte kunna tänka längre än näsan når, så USA verkar passa bra för dig. Off you go.

Funderar på att flytta dit faktiskt, men det finns något som kallas "pengar" som jag inte har just nu pga utan sommarjobb. Allt är inte gratis vilket du inte förstår [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jävlar vad mycket skitsnack i ett enda inlägg.

Skitsnack? Det är ju sanningen svart på vitt. Hur ofta är du utanför ditt hus egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Skitsnack? Det är ju sanningen svart på vitt. Hur ofta är du utanför ditt hus egentligen?

Att vi är det enda landet i världen med arbetslöshet? Okej, då vet jag.

Att inga mellan 17-25 får jobb? Okej, då vet jag. Synd bara att jag nyligen tackade nej till två jobb pga tidsbrist(har redan två jobb plus heltidsplugg). Bara för att du är för korkad för att få ett jobb så betyder det inte att inga andra får några jobb, sedan att vi har en relativt hög arbetslöshet bland ungdomar är ett faktum - men att ingen får jobb är en lögn - eller för den delen att det inte finns jobb.

Det med att hur andra uppfattar en är upp till en själv, pappskalle.

...passar det inte så flytta, kan du inte det så gör något åt din situation(vad det nu skulle vara) - eller håll käft.

Samt: sluta vara korkad.


   
SvaraCitera

passaro:

Jävlar vad mycket skitsnack i ett enda inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Det är ju sanningen svart på vitt.

Sanningen svart på vitt brukar användas när någon lägger fram någon skriven källa som bevisar sin poäng. Du skriver bara massa skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackare


   
SvaraCitera

passaro:

(har redan två jobb plus heltidsplugg)

men passe nu får du ta å lugna ner dig innan du spr'ngs el ngt!!! [sad] lyssna på farbror doktorn!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Sanningen svart på vitt brukar användas när någon lägger fram någon skriven källa som bevisar sin poäng. Du skriver bara massa skit.

Hur ska jag hitta källa då ingen vågar träda fram och visa se hur verkligheten är? Mina påstående baseras på erfarenheter i livet vilket jag ser som mer seriösa än en vinklad artikel på Aftonbladet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min erfarenhet är att alla som kallar sig mullis711 på internetforum är dumma i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

baseras på erfarenheter i livet

Oki, P18.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

min erfarenhet är att alla som kallar sig mullis711 på internetforum är dumma i huvudet

Försöker du vara rolig eller? Du sa sist att jag gick till personangrepp men du gör likadant mot andra ( som mot mig nu). Vilken dubbelmoral


   
SvaraCitera