Aviseringar
Rensa alla

Varför är Sverige så värdelöst? De enda i världen med arbetslöshet?


Ämnesstartare

passaro:

Oki, P18.

Vad har min ålder med detta att göra? Man är inte automatiskt smartare för att man är äldre än någon annan. Finns många som är gamla men riktigt trögtänkta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Hur ska jag hitta källa då ingen vågar träda fram och visa se hur verkligheten är? Mina påstående baseras på erfarenheter i livet vilket jag ser som mer seriösa än en vinklad artikel på Aftonbladet

Föreslår SCB. Oj, kolla, arbetslösheten i 18-24 var inte 100%!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Försöker du vara rolig eller? Du sa sist att jag gick till personangrepp men du gör likadant mot andra ( som mot mig nu). Vilken dubbelmoral

Det är bara min livserfarenhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Vad har min ålder med detta att göra? Man är inte automatiskt smartare för att man är äldre än någon annan. Finns många som är gamla men riktigt trögtänkta

Att du knappast har den erfarenhet du påstår dig ha; att du kan göra den bedömning du gör, som är åt helvete. Så i detta fall är din ålder relevant, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arbetslöshet är bara en term som är giltig som "dålig" när man är under vanföreställningen att arbete faktiskt producerat något vettigt i dagens läge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Att du knappast har den erfarenhet du påstår dig ha; att du kan göra den bedömning du gör, som är åt helvete. Så i detta fall är din ålder relevant, ja.

Jag har erfarenhet av samhället, 18 år en en EXTREMT lång tid om man är aktiv utomhus och byter miljöer i Sverige ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Jag har erfarenhet av samhället, 18 år en en EXTREMT lång tid om man är aktiv utomhus och byter miljöer i Sverige ofta.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Sverige är ett riktigt skitland,

Ja 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lossas vampyr:

Ja 🙁

Tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Riktigt fjantigt att visa massa " memen" för att du inte vågar stå för dina åsikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

stackare

Too bad i don't care, har du inget att komma med så käften bara -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Too bad i don't care, har du inget att komma med så käften bara -.-

haha va
ska aldrig mer uttrycka ngt medlidande. f ö har väl inte du något att komma med mer än påhittade faktum o en massa wine. TYP LIKA GIVANDE SOM ATT LYSSNA PÅ (SD)!!!

puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja fy helvete vad feminismen suger, du hade bara älskat att din mamma och kvinnliga vänner/syskon hade varit utan rösträtt, inte haft något lagligt stöd vid våldtäkt utan varit "lagliga" att våldta eller kanske bara hade fått sitta längst bak i bussen som i mellanöstern? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

haha va
ska aldrig mer uttrycka ngt medlidande. f ö har väl inte du något att komma med mer än påhittade faktum o en massa wine. TYP LIKA GIVANDE SOM ATT LYSSNA PÅ (SD)!!!

puss

Är du stolt över att vara en PK-Svensk som inte vet skillnaden mellan rasism och att faktiskt minska invandringen pga att ett land knappt har jobb kvar till ursprungsbefolkningen?

Vadå påhittade faktum? Allt detta är sann erfarenhet från min sida, du får tro vad du vill men bara JAG vet vad som är sant eller inte [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

Ja fy helvete vad feminismen suger, du hade bara älskat att din mamma och kvinnliga vänner/syskon hade varit utan rösträtt, inte haft något lagligt stöd vid våldtäkt utan varit "lagliga" att våldta eller kanske bara hade fått sitta längst bak i bussen som i mellanöstern?

Du använder extremexempel för att bevisa din " tes" som inte stämmer, ni kvinnor använder er av feminismen för att få mer makt över oss män så ni ska känna er " mer värda". Usch vilket beteende!


   
SvaraCitera