Aviseringar
Rensa alla

Varför är tjejer så pengarkåt när killar bara är kåta på lite fitta?


Ämnesstartare

Det är märkligt…


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Du missar poängen: (nästan) alla vill ha pengar. Men det betyder inte att de blir kåta på en man för att han har pengar. Det betyder bara att de vill ha hans pengar. För att få hans pengar, kan de kanske låtsas vara kåta även på honom om det nu är sådana som personer. Men de blir fortfarande inte kåta på honom pga hans pengar. De vill bara ha hans pengar, inget mer

Det är väldigt pengarkåt beteende tycker jag. Varför erkänner inte tjejer att det är så? Tycker det är löjligt att man inte erkänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Förändrar fortfarande inte att de inte blir kåta på mannen för att han har pengar.

precis.

mynona: De vill bara ha hans pengar. det är fortfarande två separata ting.

håller med. men tänker mig att det är en minoritet i dagens samhälle och inte direkt något man kan diskutera över :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Social status däremot... handlar kanske inte bara om attraktion utan också grupptryck.. vad tror du? 

mynona:

Javisst? Har jag förnekar det? Nästan alla vill ha pengar om de kan få det. En golddigger är i detta sammanhang en person som vill det så pass mycket att de låtsas vara kåta för att få dem. Förändrar fortfarande inte att de inte blir kåta på mannen för att han har pengar. De vill bara ha hans pengar. det är fortfarande två separata ting. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Det är väldigt pengarkåt beteende tycker jag. Varför erkänner inte tjejer att det är så? Tycker det är löjligt att man inte erkänner.

Vad är det de ska erkänna? :S dom flesta tjejer bryr sig inte om pengar direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Vet att tjejer förnekar att dom är pengarkåta men man märket direkt om dom är det.

Det där beror på lite. Finns ju slynor som gängar sig med en rik snubbe men har nån ung muskulös alfahanne som drar över henne två dar i veckan medan mannen sysslar med momsredovisning för att citera någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrattar åt alla som springer omkring och leker rika för att få tjejer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vad i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:

Vad är det de ska erkänna? :S dom flesta tjejer bryr sig inte om pengar direkt

Nej men tycker att det är löjligt när en tjej förnekar om man disskuterar ämnet det samtidigt som det är väldigt väldigt uppenbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
men vad i

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Nej men tycker att det är löjligt när en tjej förnekar om man disskuterar ämnet det samtidigt som det är väldigt väldigt uppenbart.

Vad är det de förnekar menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:

Vad är det de förnekar menar du?

Typ "Jag tycker inte om pengar, vill inte ha mera än att jag har råd med mat och hyra". Är bullshit.


   
SvaraCitera

Åh herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Typ "Jag tycker inte om pengar, ville inte ha mera än att jag har råd med mat och hyra"

Jaha? Tror inte de är mer pengakåta än killar direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte intresserad av pengar. däremot vill jag inte att en person ska vara beroende av mina pengar utan ha en egen ekonomi men det har mer att göra med personligt ansvarstagande.


   
SvaraCitera