Aviseringar
Rensa alla

Varför är vi så kritiska?


Smilen
Ämnesstartare

Varför känner vi att ett/en spel/bok/film/musik och annat är dåligt eller också bra. Vad ser vi att bra finns i spelet World Of Warcraft t.ex. Varför faller inte jag för spelet som många andra gör? Är kritik bara en personlig åsikt?
Jag älskar filmen Gladiator bäst alla filmer jag har sett, men kan man tycka filmen är dålig? Majoriteten säger att en film ska vara bra.

Kritik är bara personligt. Men media säger sin åsikt. Är Gladiator verkligen världens bästa film? Jag tycker det.
Det finns de som är omdömeslösa och inte har krav på att filmen ska vara "bra", se typ Twilight, vad ser de som tycker detta som är så bra?


   
Citera
Smilen
Ämnesstartare

Gladiator är världens bästa film, eftersom jag säger det.


   
SvaraCitera

Kaos 


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Rodnar


   
SvaraCitera

Jag gissar nog på att alla har olika smak för "spel/bok/film/musik"... det finns såklart mycket som nästan alla kan hålla med om, som ljudkvalité, textkvalité, färger och grafik, viss trovärdighet som man kan relatera till och så vidare...

Men alla har olika smak, det som de fokuserar på är att få den största smaken att gilla det/den. Även att få in så många typer utav smaker som möjligt. Jag vet inte hur GTA5 är, men vad jag förstått så är det inte bara att slåss, uppdrag och biljakter längre som när det kom? Hört att man kan göra mycket i det spelet till exempel.

Böcker är en väldigt smaksak. Samma med musik.


   
SvaraCitera