Aviseringar
Rensa alla

Varför alla dessa "pappa-trådar"?


Ämnesstartare

Tro inte att ni är ensamma om att hata att bo hemma! I princip alla jag känner, inklusive mig själv hatardet lika mycket som er. Det alla klagar på mest är "Pappa är så dominant, pappa bestämmer, pappa skäller, pappa klagar" osv... So what? Det är väl så helt enkelt! Sluta tycka synd om er själva, för så jäkla speciella är ni inte.
[tired]


   
Citera

Min pappa är bra. [smile]


   
SvaraCitera

aekitsune:

för så jäkla speciella är ni inte.

Nä, håll då käften. Skitunge


   
SvaraCitera

Du inser att du just skrev precis en sådan tråd, va? [rolleyes]


   
SvaraCitera

idiot.


   
SvaraCitera

Jag älskar min pappa.


   
SvaraCitera

aekitsune:

så jäkla speciella är ni inte.

nu beror det ju på vad för sorts föräldra-trådar man menar[rolleyes]
tonårsångest och viljan att flytta hemifrån finns hos alla, men alla har inte missbrukarföräldrar och dyl, de är det synd om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Min pappa är bra.

Min också 🙂

mediakatt:

Du inser att du just skrev precis en sådan tråd, va?

Nej? Jag whinade över att alla skapade en egen sån tråd. varför? De vill att alla ska tycka synd om dem?
Detta handlar inte om min familj, bara om irriterande många trådar om exakt samma sak.


   
SvaraCitera

Mmm, ska nog göra en hyllningstråd till min pappa. Han är bäst.


   
SvaraCitera

Varför är man arg för att man får bo hemma? Var glad så länge du får bo hemma och har det bekvämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Mmm, ska nog göra en hyllningstråd till min pappa. Han är bäst.

Ja! Lite förändring skulle inte skada, speciellt inte på det positiva hållet 😛


   
SvaraCitera

aekitsune:

Nej? Jag whinade över att alla skapade en egen sån tråd. varför? De vill att alla ska tycka synd om dem?

Men är du dum i huvudet eller?

Vilka trådar refererar du till, då. Länka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Vilka trådar refererar du till, då. Länka.

gå in på forum och sne på senaste så kan jag slå vad om att du hittar minst tre trådar där om just det.

mon pappa tror jag en heter, och en jag hatar min familj... och fler som jag inte minns namnet på. Tror du seriöst jag skulle skapa en sånhär tråd om det inte hade funnits sånna ? [confused]


   
SvaraCitera

aekitsune:

mon pappa tror jag en heter, och en jag hatar min familj... och fler som jag inte minns namnet på. Tror du seriöst jag skulle skapa en sånhär tråd om det inte hade funnits sånna ? [confused]

Inte fan vet jag, du verkar ju dum. Det är ett forum där folk vill ha hjälp med sina problem. Om du tycker att någon klagar i onödan så får du skriva det till DEM i deras tråd, tror inte ens de märker av denna tråd och ingen här på forumet bryr sig om att du tycker såna "inte är så jäkla speciella".


   
SvaraCitera

aekitsune:

pappa klagar" osv... So what? Det är väl så helt enkelt! Sluta tycka synd om er själva,

Får du stryk av din pappa, är han missbrukare ?


   
SvaraCitera