Aviseringar
Rensa alla

Varför använder man inte kondom?


närkontakt, på riktigt
för att beskriva det så bra som det bara går: vill känna hud mot hud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter najs men ja tror inte '' min tjej '' har lust att köra utan. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland är det något man inte direkt tänker på i stundens hetta... som tillägg för allt annat folk har skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sant. äre konstigt att förfarande inte blivit av med oskulden när man är 16 år ja vill inte bli av med den på ett krök o inte minns något som alla andra gjort i min klass. [bigsmile]


   
SvaraCitera

oliver_953:

sant. äre konstigt att förfarande inte blivit av med oskulden när man är 16 år ja vill inte bli av med den på ett krök o inte minns något som alla andra gjort i min klass.

Nej, det är inte konstigt.
Jag är själv oskuld och nöjd med det. Att ha blivit av med sin oskuld när man var 12 är inget att skryta om, att ha sparat sin oskuld till 21 och vara nöjd och stolt med/över det - är verkligen något att skryta om.

Gör precis som du vill, bara du är nöjd.
Lova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lovar [cute]


   
SvaraCitera

Jag använder alltid kondom. Kan kanske tyckas lite onödigt enligt vissa, men det är ju faktiskt så att jag inte alltid tänker på vart jag varit med handen innan[blush]


   
SvaraCitera

oliver_953:

16 år

Really?

Säger som de flesta redan sagt. Det finns ju andra preventivmedel, som både är säkrare (sett till graviditet, för könssjukdomar är det ju kondom som gäller) och gör att man slipper momentet då man någonstans i stridens hetta ska gräva fram en kondom och sätta på densamma! Inte så pepp!


   
SvaraCitera

oliver_953:

Lovar [cute]

[love] Får jag adoptera dig? Du verkar sjukt söt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

16 om 22 dagar 5 timmar, varför undrar du? [party]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jag använder alltid kondom. Kan kanske tyckas lite onödigt enligt vissa, men det är ju faktiskt så att jag inte alltid tänker på vart jag varit med handen innan[blush]

[love][love][love]


   
SvaraCitera

oliver_953:

Varför använder man inte kondom?

För att de gör ont :s


   
SvaraCitera

Miceparade:

För att de gör ont :s

allergisk?


   
SvaraCitera

oliver_953:

16 om 22 dagar 5 timmar, varför undrar du?

shit fuck cock

okej, ville veta ditt stjärntecken[crazy]


   
SvaraCitera

isola:

allergisk?

Ingen aning, tror inte det. Har hittills bara antagit att jag är väldigt känslig.


   
SvaraCitera