Aviseringar
Rensa alla

Varför använder ni droger?


Idiotpod:

Fail på er båda.

Lo0oOL, jag skojade ju bara lite.
Men du kan ju hålla med om att man är ganska fail 15åring om man inte ens är 15. [no-no]

Nikotin - Najs
Alkohol - Najs som fan
Lite puff puff där och lite puff här, ibland. - Najs avslut på kvällen


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ajdå, jag måste ha vara totalt stenad på kokain nu.

Suck. =/


   
SvaraCitera

för att det oftast är kul och gör mig glad


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Suck. =/

Mja, men det är onajs med såna droger.


   
SvaraCitera

Conny:

Lo0oOL, jag skojade ju bara lite.
Men du kan ju hålla med om att man är ganska fail 15åring om man inte ens är 15.

Lite svårt att se skämtet i sammanhanget. 😉

Hahah, va? x)

Men ja, då är man riktigt fail!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Macktorsken:

Mja, men det är onajs med såna droger.

Beror på hur man respekterar dem samt använder dem skulle jag hävda.

Men, tråden är inte till för konversationer.


   
SvaraCitera

ja vene.. ja har prövat hasch några gnr och maja en gång men bara för att de värkade kul och min pojkvän gjorde de..


   
SvaraCitera

aankan:

ja vene.. ja har prövat hasch några gnr och maja en gång men bara för att de värkade kul och min pojkvän gjorde de..

me shit asså! du blaz:ade ba fö att din pojk vän gjorde de?!!! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Mja, men det är onajs med såna droger.

Nu har du iofs redan gått OT, men jag kan inte bara titta på när sådan idioti yttras!

Din sanning är inte allas sanning. Om du t.ex. föredrar punk framför country så förkastar jag dig inte för det. Folk är olika helt enkelt, själv trodde jag att det var något som alla visste, men du bevisade att det inte stämde [smile]


   
SvaraCitera

Donald Duck:

varför använder ni droger? Hur ofta? Vilka?

CannabisRöker i princip varje dag och har gjort det i ett par månader. Det är lite olika orsaker vid olika tillfällen, ibland för att kunna sova, ibland för att träffa nya människor, ibland för att det är roligt att vara bäng när man ska göra något:P, ibland går det bara på vana. Har rökt till och från i 3½ år ungefär...På söndag röker jag antagligen den sista joppen på 3 månader!:O

Alkohol Inte så ofta nu längre, någon gång varannan månad kanske, förr kunde det bli tre-fyra gånger i veckan. JAg dricker det för att det är ett bra sätt att träffa nya människor och ett bra sätt att spänna av och ha kul med polare.

Nikotin Nästan uteslutande när jag är under påverkan av alkohol eller cannbis. Röker för att det är socialt och ibland kan det vara en bra ursäkt för att gå ut om man vill slippa någon...

Tramadol Inte längre, men förr kunde det bli ett par ggr i veckan, man blir så satans mysig av det, man sover gott som fan. det är helt enkelt bara jävligt najs!:D

Stilnoct Jag pillar inte i mig stillisar längre heller. Men när det begav sig så blev det väl någon/några gånger i månaden. Ibland för att kunna sova och ibland för att flumma, stillisar kan vara riktigt najs ibland, men man kan få för sig många dumma saker också...men det händer alltid något skoj när man flummar på stillnoct. Jag brukade dock alltid be en nykter polar hänga med och hålla koll på mig om jag ville gå ut:P Annars kan det bli jobbigt:P

Fan nästan så jag chokas av min egen knarkighet[shake][crazy]


   
SvaraCitera

För att kemikalier är det enda sättet att maxa en människa, både kroppsligt och mentalt. Fast mest mentalt.


   
SvaraCitera

folk mår dåligt, är svaga.


   
SvaraCitera

Donald Duck:

öredrar punk framför country

Du kan inte jämföra musik och droger, dom har olika påverkan på folk.


   
SvaraCitera

Hovnarren:

me shit asså! du blaz:ade ba fö att din pojk vän gjorde de?!!!

nja ja har testat me andra också. men ne de e inget för mig har ja insett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Du kan inte jämföra musik och droger, dom har olika påverkan på folk.

Givetvis, men jag gjorde bara en liknelse för att visa att folk helt enkelt har olika preferens.

Vad exakt är skillnaden att vara otrevlig mot någon för att denne gillar en viss typ av musik gentemot att vara otrevlig någon för att denne gillar någon annan drog än den du gillar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till dig (er) som undra varför jag röker. För jag tycker om det kanske?


   
SvaraCitera