Aviseringar
Rensa alla

Varför blev Lassamaja avstängd?


Ämnesstartare

Han verkar ha varit en skön prick.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kan ni svara i tråden tack?! Som forumets blivande ledare och alfahanne kräver jag att ni behandlar min kamrat alfahanne med respekt och skriver ett sakligt argument varför forumet gått miste om en man som LasseMaja. Ni har verkligen förlorat en talang här.


   
SvaraCitera
penja

Stekaren:
Kan ni svara i tråden tack?! Som forumets blivande ledare och alfahanne kräver jag att ni behandlar min kamrat alfahanne med respekt och skriver ett sakligt argument varför forumet gått miste om en man som LasseMaja. Ni har verkligen förlorat en talang här.

Det här börjar bli barnsligt nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: Det här börjar bli barnsligt nu

Börjar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Det här börjar bli barnsligt nu 

Jag är rädd att vi fortfarande inte fått det vi vill. Och vi är väldigt väldigt förbannade.


   
SvaraCitera
time
 time

Stekaren:

Jag är rädd att vi fortfarande inte fått det vi vill. Och vi är väldigt väldigt förbannade.

För att dåligt troll är dåligt.


   
SvaraCitera

penja:

Det här börjar bli barnsligt nu 

"börjar" är väl ändå en underdrift?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

För att dåligt troll är dåligt.

Du som är mod, gör vad som är bäst för forumet. Betitla oss som alfahannar så folk vet.

Blivande_japan:

"börjar" är väl ändå en underdrift?

Som sagt


   
SvaraCitera
time
 time

Stekaren:

Du som är mod, gör vad som är bäst för forumet. Betitla oss som alfahannar så folk vet.

Admin* 
Nej, inte så länge du/ni trollar och uttrycker dig/er kvinnofientligt.


   
SvaraCitera

time:

Admin* 
Nej, inte så länge du/ni trollar och uttrycker dig/er kvinnofientligt.

Vi som inte beter oss så då? Kan du ge oss titlar? 😛 (det lät som du har möjlighet att lägga till titlar till folk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Admin* 
Nej, inte så länge du/ni trollar och uttrycker dig/er kvinnofientligt.

Är vi dåliga personer för att vi säger som det är? Ta lärdom och rätta till era brister samt ge oss våra titlar. Rättvisa är väl ändå A och O tycker du inte?


   
SvaraCitera
time
 time

Tennsoldat:

Vi som inte beter oss så då? Kan du ge oss titlar? 😛 (det lät som du har möjlighet att lägga till titlar till folk)

Haha, han menar att jag ska kliva ner och ge honom mitt jobb som admin. Eller adla honom med ett fint rött M. Men du kan få bli Sir Tennsoldat, first ruler of Narnia i mina ögon om du vill! 


   
SvaraCitera
time
 time

Stekaren: Är vi dåliga personer för att vi säger som det är?

Ni är dåliga personer som klankar ner på alla av kvinnligt kön och säger att ni har rätt att härska över dem, ja. Det är inte vad man betraktar som en human och intelligent inställning i västvärlden år 2013. Det enda som ger mig tröst är att du vet det här egentligen och försöker plocka publicitetspoäng genom att leka douchebag. 


   
SvaraCitera

time:

Haha, han menar att jag ska kliva ner och ge honom mitt jobb som admin. Eller adla honom med ett fint rött M. Men du kan få bli Sir Tennsoldat, first ruler of Narnia i mina ögon om du vill! 

Åh vad ärad jag blir, ska göra mitt bästa för att bära upp namnet !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ni är dåliga personer som klankar ner på alla av kvinnligt kön och säger att ni har rätt att härska över dem, ja. Det är inte vad man betraktar som en human och intelligent inställning i västvärlden år 2013. Det enda som ger mig tröst är att du vet det här egentligen och försöker plocka publicitetspoäng genom att leka douchebag. 

Ni ser inte den positiva biten. Ni behöver inte lyfta ett finger medan vi skämmer bort er. Bara ni sköter städning, disk, tvätt och diverse utomhussysslor. Samt tillfrefsställer oss två gånger om dagen.  Ser inte vad problemet är.


   
SvaraCitera