Aviseringar
Rensa alla

Varför blir alla fjortisar?


Ämnesstartare

Ending Jon:

Dålig självkänsla. Starkt bekräftelsebehov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"nästan alla" jomenvisst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

För att du ska ha något att fråga om.

Snap!


   
SvaraCitera

Jag blevv fjoortiiiz foer att jak er så jevla snyg!! (: (: (: assååå daah... adda mej på PA nån sctekarn@PA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

"nästan alla" jomenvisst.

- a i staden där jag bor har de nog ökar med 80 % [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakmonstret:

- a i staden där jag bor har de nog ökar med 80 %

kan det inte bero på att de gillar att göra mycket väsen av sig då? Det är klart att de syns och hörs mycket, de vill ju ha uppmärksamhet. Det är inte det att ajg inte tycker att det är mycket fjortisar överallt, det är alldeles för mycket! Men man måste väl ändå hålla hoppet uppe om att man missbedömmer hur många de egentligen är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

att det är mycket fjortisar överallt, det är alldeles för mycket! Men man måste väl ändå hålla hoppet uppe om att man missbedömmer hur många de egentligen

jo det är klart, men jag fattar inte varför många vill se så fula ut :/ även om dom inte är fjortisar på innsidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakmonstret:

jo det är klart, men jag fattar inte varför många vill se så fula ut :/ även om dom inte är fjortisar på innsidan.

äh. osäkra små själar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakmonstret:

Varför blev ni som ni blev? Hakade ni på någon med dendär fjortisgrejjen eller vart det bara något som blev med er personlighet?

ANTINGEN BLIR MAN MER ELLER MINDRE FJORTIS ELLER MER ELLER MINDRE EMO.

OCH DÅ ÄR FAN FJORTIS SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE!

Så jävla uppenbart, varför frågar du ens? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga from sweden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Dålig självkänsla. Starkt bekräftelsebehov.

Enkelt och sammanfattat

Kakmonstret:

Kan någon förklara för mig varför nästan alla unga tjejer blir som dom blir, ärligt talat, ni är skitfula!

Skitfula vet jag ju inte, fjortisarna lär ju ha det roligare än Emma som sitter hemma med familjen och tittar på "Ett päron till farsa"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silhuett:

ANTINGEN BLIR MAN MER ELLER MINDRE FJORTIS ELLER MER ELLER MINDRE EMO.

OCH DÅ ÄR FAN FJORTIS SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE!

Så jävla uppenbart, varför frågar du ens?

det finns ju något som kallas att man är "normal" också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varg:

Skitfula vet jag ju inte, fjortisarna lär ju ha det roligare än Emma som sitter hemma med familjen och tittar på "Ett päron till farsa"

inte för att ja är värsta nörden men allt de gör är ju typ att röka och skiter i skolan, liksom vad har dom för framtid? hora? liksom ingen vill ju ha dom sen när dom har skitfult hår, påsar under ögonen och jättemörk röst[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakmonstret:

inte för att ja är värsta nörden men allt de gör är ju typ att röka och skiter i skolan, liksom vad har dom för framtid? hora? liksom ingen vill ju ha dom sen när dom har skitfult hår, påsar under ögonen och jättemörk röst

Gifter väl sig rika, vad vet jag? Men ärligt så tycker jag man ska leva livet eftersom man liver ju bara en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fjortis[blush]


   
SvaraCitera