Aviseringar
Rensa alla

Varför blir det inte bättre?


Ämnesstartare

TwiZtah:

sjukt nog var första veckan den lättaste, det blir snarare sämre nu

jag kan känna igen mig i det där. det beror kanske på att du nu när du tänker på henne eller erat förhållande sållar bort det som var negativt och tänker på och saknar det positiva?
pga vad tog det slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

jag kan känna igen mig i det där. det beror kanske på att du nu när du tänker på henne eller erat förhållande sållar bort det som var negativt och tänker på och saknar det positiva?
pga vad tog det slut?

det kan vara så, måste nå botten innan man kan ta sig upp?
Hennes känslor var inte detsamma, det-är-inte-du-det-är-jag-skiten, men ingen annan iallfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

det kan vara så, måste nå botten innan man kan ta sig upp?

mja, så kanske man kan likna det vid vissa fall. det är väl inte så att man måste bli jättetotaltnerdeprimerad för att kunna må bra sen, men jag tror man måste låta sig själv vara ledsen och sakna, att låtsas att allt är bra inför sig själv och andra funkar ju inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

mja, så kanske man kan likna det vid vissa fall. det är väl inte så att man måste bli jättetotaltnerdeprimerad för att kunna må bra sen, men jag tror man måste låta sig själv vara ledsen och sakna, att låtsas att allt är bra inför sig själv och andra funkar ju inte alls.

Det gör inte det nej, men det är lättare ett tag att göra så, jag har gjort så sedan jag var liten då det var bråk hela tiden hemma, trycker undan allt, tills allt går åt helvete och allt kommer ut på en gång. Dåligt.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

Det gör inte det nej, men det är lättare ett tag att göra så, jag har gjort så sedan jag var liten då det var bråk hela tiden hemma, trycker undan allt, tills allt går åt helvete och allt kommer ut på en gång. Dåligt.

försök att inte göra så denna gång så kanske det löser sig fortare för dig. hoppas du mår bättre snart och lycka till! jag har varit med om sjukt jobbiga saker men jag har alltid lyckats ta mig ur det även om det känns som att man aldrig kommer göra det när man väl är där på botten. det kommer fixa sig även om det tar ett tag, försök härda ut bara! och lycka till än en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagmårtypbra:

det kommer fixa sig även om det tar ett tag, försök härda ut bara! och lycka till än en gång.

Tack, det värmer lite att en total främling kan vara såpass snäll, kanske finns hopp för mänskligheten iallafall 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

Tack, det värmer lite att en total främling kan vara såpass snäll, kanske finns hopp för mänskligheten iallafall 🙂

[smile]


   
SvaraCitera

TwiZtah:

Tack, det värmer lite att en total främling kan vara såpass snäll, kanske finns hopp för mänskligheten iallafall 🙂

Synd då att jag är elak


   
SvaraCitera

Fattar inte ett dugg.
Du svarade ju aldrig på hennes fråga[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fattar inte ett dugg.
Du svarade ju aldrig på hennes fråga

Vilken fråga?


   
SvaraCitera

TwiZtah:

Hon: du själv?

Det svarade du väl inte på?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

Flicka gör slut med pojke för exakt en månad sen, topic, varför blir det inte bättre?

var där för inte många veckor sedan.
Lovar dig dyrt och heligt att det kommer bli bättre [smile]


   
SvaraCitera

TwiZtah:

det förstår jag ju, men, trodde det skulle börja blir bättre...
16 månader

Tog mig 1 år för att halvt komma över ett speciellt ex o.O

nu 3 år senare skulle jag döda folk för att få henne igen.

The ironic part is att jag dumpade henne...

LoL 🙂


   
SvaraCitera

sånt man får leva med[wink]


   
SvaraCitera