Aviseringar
Rensa alla

varför blir man kär?


SeriösochSnäll:

vill bli havande

okej man kanske inte vill bli havande om man e tjej men man vill förena sig med nån typ[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

det blir så för att det gör att du vill sprida din säd och föra människosläktet vidare.

Borde inte kåthet vara tillräcklig? 😀

trore blirså föratt dt undermedvetna villjävlas medresten avhjärnan. osv osvosv, trore r så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SeriösochSnäll:

eller
vill bli havande

tror dock inte moderkakan kan bli det[sad]

Kablash__:

Borde inte kåthet vara tillräcklig? 😀

uppenbarligen har monogami varit en evulutionär fördel under stora delar av människans historia.

skulle gissa på att det har något med typ sjukdomsspridning att göra. innan vi hade kondomer, sjukvård och intimhygien.

eller kanske någon hopkoppling i hjärnan med vår ägandeinstinkt etc,men tror inte det är bara det isf.


   
SvaraCitera

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek är vidrigt. Det har hänt att man oförklarligt har blivit kär i fula killar, man ska bara ha sex med snygga oberoende av kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek finns eftersom att livet är begränsat. Vi har alla en relativt kort tid att leva och då måste man få ut något utav det. Kärlek är vanligast.


   
SvaraCitera

Jag valde icke att bli förälskad i träd men naturens nyckfullhet råder man inte över. Jag kan helt enkelt inte motstå en ståtlig ek i full blom. Ska bli spermadonator så att jag kan föra mina gener vidare och ändå fortsätta att enbart förföra träd hoho jaja 😉


   
SvaraCitera

En teori är att vi självklart ska få en massa barn, men eftersom det är så jobbigt att uppfostra ett människobarn själv kräver det att man är två. Det är där kärleken kommer in, för att se till att man stannar i ett förhållande tillräckligt länge för att uppfostra barnet.


   
SvaraCitera

agitation:

För att människan luktar gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att man vill ha någon man vet säkert att man får stoppa snoppen i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

man kan helt enkelt inte styra sina känslor lägre utan man bara blir kär.

vill bara spy på den kärleken just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

vill bara spy på den kärleken just nu

Låter inte bra 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

för att man vill ha någon man vet säkert att man får stoppa snoppen i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir inte kär i någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för att vissa människor bara är så bäst att man nästan dör, men istället för att dö blir man kär


   
SvaraCitera