Forumet - VARFÖR BLOGGAR MAN?

VARFÖR BLOGGAR MAN?

1586 0 29
Man ser att fler människor bloggar allt mer och mer. För något år sedan så var det ju bara något som en mindre mängd sekter höll på med men nu är det rena flugan i dagens samhälle?

Så vad tänker ni andrahandsbloggare som gör det bara för att andra gör det?

Anledningen till att ni bloggar är?...

Spana också in:

Det började som ett sätt att hålla kontakten med min mor.
Nu är det mer en förvaring för mina bilder, samt ett ställe för fotografer att titta i, om de skulle känna för det.

Skulle vilja säga att det är ett ställe för min konst också...Men den räknas nog inte eftersom jag aldrig kommer igång med det.
antrax:

Det var meeegaaaapopulärt för ett år sedan också.Hänger du inte med?

Haha grattis till dig för att du känner till dessa viktiga siffror och nej jag hänger inte med vilket jag heller inte ser som något dåligt, mänsklig utveckling verkar ju knappst bli det bättre så vad fan ska man bry sig för.

Om bloggandet funnits ett eller flera år spelar ingen roll då jag klart nämner "för några år sedan". *

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

smisk:

Fast det går ju inte riktigt att jämföra porr med bloggande.

Jo shit, båda kan i dagens samhälle kategoriseras som arbeten och båda typerna av sysselsättning har ungefär samma påverkan på samhället.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Slumpartad:

Bloggar då jag behöver skriva av mig.

Dagbok?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

My dreams are her:

Finns många olika anledningar till att folk bloggar.Man vill nå ut med ett budskapMan vill ge utlopp för sin kreativitet(går i hand med det som slump säger)Man följer strömmenMan vill få bekräftelse.

Ok