Aviseringar
Rensa alla

Varför denna julstress?!!!


Ämnesstartare

Nu känner jag mig lite stressad för jag har tagit på mig ansvaret att fixa köttbullarna till julbordet i morgon och jag har ännu inte börjat förbereda dessa... Dessutom måste jag gå bort till affären och köpa cigaretter och någon form av gåva till en av mina bröder... istället för att göra något så sitter jag framför UM och tramsar och klagar över att jag är stressad. Detta är jag i ett nötskal, bara så ni vet... [wink][wink][wink]


   
Citera

Har ingen julstress. Fint. Borde köpa gröt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pappa har julstress. jag dampar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

pappa har julstress. jag dampar

Dampa loss lite på honom så kanske han taggar ner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

revoltera mot familjen och köttindustrin och vägra göra köttbullar! 😛 bra ursäkt för att slippa iaf

köp vegetariska köttbullar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä jag tar det lunkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan, det är snart jul. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning fast har iof aldrig fattat vad folk tycker är så speciellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Dampa loss lite på honom så kanske han taggar ner!

det var ju det jag menade, jag dampar för att han stressar [crazy] funkar dock inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

revoltera mot familjen och köttindustrin och vägra göra köttbullar! 😛 bra ursäkt för att slippa iaf

Istället för att göra köttbullar kan jag hacka lök och göra bollar av lök och steka! Sparar nog en hel del tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Istället för att göra köttbullar kan jag hacka lök och göra bollar av lök och steka! Sparar nog en hel del tid

nej blä. stek en hel lök istället 😛 lättare at thålla ihop


   
SvaraCitera

jag är färdig med allt mitt. Ikväll ska jag titta på film och äta gott. Kanske göra knäck också, endast för det är kul. Borde iofs städa lite, AAAAAAAAH JULSTRESS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar julen lite i år.
nästa år ska jag stjäla den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte stressad av julen


   
SvaraCitera