Aviseringar
Rensa alla

Varför denna julstress?!!!


Ämnesstartare

Nu har jag äntligen köpt cigaretter och sådär... nu är det bara köttbullarna kvar! Gissa om jag kommer vara svettig efteråt... någon som vill göra mig sällskap i duschen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

nu är det bara köttbullarna kvar! Gissa om jag kommer vara svettig efteråt...

Av att göra köttbullar? ^^


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Varför denna julstress?!!!

Hovnarren:

istället för att göra något så sitter jag framför UM och tramsar och klagar över att jag är stressad.

Du svarade just på din egen dumma fråga[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Av att göra köttbullar? ^^

Av all stress främst! Köttbullar är ett krävande arbete för en ärkelatmask också, för den delen. Köttfärsen ska knådas och blandas med ägg och ströbröd och kryddas noggrant och slutligen tillagas. Ungnen/plattorna kommer göra att det blir varmt i rummet också = ymniga svettningar. Bara så du vet: jag är ingen tjockis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

Du svarade just på din egen dumma fråga[y]

Fast egentligen är jag inte stressig alls. Jag är en mycket lugn person, också till jul...


   
SvaraCitera

Tilda1988:

köp vegetariska köttbullar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buttcrack:

köp vegetariska köttbullar

Det är inte särskilt juligt att köpa färdiglagade grejer. Förutom prinskorv då...


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Det är inte särskilt juligt att köpa färdiglagade grejer. Förutom prinskorv då...

Sant. Gör falafel 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buttcrack:

Sant. Gör falafel 🙂

Fast jag är inte vegetarian/vegan. Gillar att äta julskinka och köttbullar och Janssons frestelse och allt det där!


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Fast jag är inte vegetarian/vegan. Gillar att äta julskinka och köttbullar och Janssons frestelse och allt det där!

Gjorde jag med. Sen blev jag vegetarian. I torsdags åt jag kött för första gången på länge. Det var ganska gross. [rolleyes]

Dold text: nej men spring iväg och fixa köttbullar nu istället för att sitta här. SESÅ!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buttcrack:

nej men spring iväg och fixa köttbullar nu istället för att sitta här. SESÅ!!

Har hela kvällen på mig, känner för att lata mig just nu... men tack för omtanken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul, nu luktar jag köttfärs och lök om händerna och de är lite torra. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för påminnelsen, rövhål. Jag har två arbeten som ska vara klara till den 26:e.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera