Aviseringar
Rensa alla

varför får ja kalla fötter hela tiden


elpedroo:

så försöker ja hitta fel, lr nånting som gör så att vi inte kan vara tillsammans.

Exempel från tidigare förhållanden hilfe.

Lyssna inte på SUKOF, hon är dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

... du kanske är bög? Eller heterosexuell? Eller båda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

mopsen: ... du kanske är bög? Eller heterosexuell? Eller båda?

dejt?


   
SvaraCitera

Rör på dig mer så att blodcirkus kommer igång.. ha också kalla fötter + händer, menmen... har du ingen att krama?

edit: jag läste bara rubriken, haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

Varje gång jag inleder nått förhållande, så försöker ja hitta fel, lr nånting som gör så att vi inte kan vara tillsammans.

Det känns hela tiden att ja vill bara gå min väg...
försöker hela tiden undvika det, men det bubblar alltid upp till ytan och ja börjar se problem igen...

Känner precis samma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Känner precis samma!

kommit fram till nått då?[blush] ... tror inte det är sååå bra om man fortsätter me samma tankebanor... [cry]

kul o inte kunna va ihop me nån? [shake]


   
SvaraCitera

elpedroo:

Är det bara för man är kräsen lr finns det förhållanden där det är perfekt från början?

i mina förhållanden har det börjat med problem,, sen blir det bättre och bättre vartefter man lär känna varandra och vartefter man vänjer sig med varandra. Inget förhållande är väl perfekt från början? Inte i min värld iaf,, möjligtvis att man är blindare då ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

i mina förhållanden har det börjat med problem,, sen blir det bättre och bättre vartefter man lär känna varandra och vartefter man vänjer sig med varandra.

men finns det nått du stör dig på jätte mycket på, och han vet om det?...


   
SvaraCitera

elpedroo:

men finns det nått du stör dig på jätte mycket på, och han vet om det?...

finnns inget jag stör mig jättemycket på längre. för sådant jag stört mig jättemycket på vet han om, och har ändrat. Sådan han stört sig jättemycket på hos mig, har jag ändrat. Då menar jag inte förändringar av personligheter, mer i stl med typ, inte glo på tv med ashögt ljud när den andra ska sova, eller vem som tar disken.. sånt.

Enorma "fel" som man inte kan leva med ändrar man ju. Svårt att förklara. Men man anpassar sig ju båda lite efter varandra tillslut.

Vad stör du dig på med tjejen? Är det ett stort störningsmoment? Man måste välja sina fighter ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

Vad stör du dig på med tjejen? Är det ett stort störningsmoment? Man måste välja sina fighter ^^

hennes tankesätt ibland [blush][shake] vill inte gå in på vad dock.

dörrhandtaget:

Enorma "fel" som man inte kan leva med ändrar man ju. Svårt att förklara. Men man anpassar sig ju båda lite efter varandra tillslut.

det eju det som ja försöker göra, men ja tycker det e så sjukt svårt... gillar ju henne så... finns det nårra tips som man kan göra för underlätta anpassningen?

(alltså det eju inget typ, att hon inte rakar benen och ja tycker det e jätte jobbigt, det e mer hur hon tänker )


   
SvaraCitera

elpedroo:

vill inte gå in på vad dock.

ne det behövs inte,, men kan du leva med det tror du? Går det att ändra på? Vet hon det? (du behöver inte svara mig på dem frågorna, svara dig själv)

elpedroo:

finns det nårra tips som man kan göra för underlätta anpassningen?

om du inte gillar hennes tankesätt kanske ni kan diskutera det du nu inte gillar. Så kanske hon ändrar sig? Försök att ha en normal diskussion utan att det ska bli bråk, för det löser ingenting. Men fråga varför hon tycker si och så, och förklara hur du förhåller dig på den punkten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

kul o inte kunna va ihop me nån?

Har nästan alltid gjort på mitt sätt & stuckit nästan på´en gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer att finna den rätta, men snälla du, ALLA ÄR INTE PERFEKTA![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vissa har svårt för att binda sig, du är väl en av dem. Du blir rädd och screwar allting! När man är i ett förhållande är det lätt att känna sig fast och att man inte har mkt utrymme och ha tid för sig själv. men man ska kunna hitta ett sätt att kombinera förhållande och space. Förr eller senare![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer inte ens så långt som till ett förhållande innan jag flyr. [sad]


   
SvaraCitera