Aviseringar
Rensa alla

Varför får jag aldrig ligga?


Ämnesstartare

Fattar det inte. Jag är 19 år, men är fortfarande oskuld. Jag förstår verkligen inte varför. Trots att jag har frågat nästan alla tjejer jag känner, så vägrar alla. Det känns lite taskigt, tycker jag, precis som om det vore något fel på mig.

Inte ens när jag tog studenten förra året så blev jag av med min oskuld. Har det att göra med att jag är nykterist? Tycker tjejer inte om killar som är nykterister? [sad]

Har pratat med mina föräldrar om mitt problem, men de säger att det ordnar sig tids nog, att jag säkert kommer att få en tjej så småningom. Men jag vill inte vänta längre. Tänk om jag dör när jag är 80 år och fortfarande inte har haft sex då. Det vore höjden av misslyckande.

Hur ska jag bära mig åt? Har något något tips?


   
Citera

Torsten Thorvaldsson:

Hur ska jag bära mig åt? Har något något tips?

Varför vill du ens ligga?
Varför vill du vara lika likgiltig som andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja sup.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det du igen? Tröttnar du aldrig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var glad för det. är så sjukt mycket bättre att inte veta vad man gå miste om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte du gjort en exakt likadan tråd förut?


   
SvaraCitera

något säger mig att du måste trolla

kan inte finnas någon normal människa som frågar sina vänner om en sådan sak

Dold text: el, har förvisso råkat ut för det, men hade förståligt nog inte sex med honom och tror inte han frågade ALLA sina tjejkompisar heller...[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Dold text:

Frågade bara dig, men det var länge sen nu iofs..


   
SvaraCitera

Dekadent:

Frågade bara dig, men det var länge sen nu iofs..

ah, preskriberat typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nu får väl du ta och ge dig.. så många här som klagar "jag får aldrig sex, jag är för ful och kommer dö som oskuld".
Väx upp och lär dig mer av vad livet går ut på. Allt handlar inte om att vem som blir av med oskulden först. Det är ingen tävling! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torsten Thorvaldsson:

Trots att jag har frågat nästan alla tjejer jag känner, så vägrar alla

Ingen vill ha sex med en kille bara för att han vill bli av med sin oskuld. Jag skulle också vägra.

Torsten Thorvaldsson:

Har det att göra med att jag är nykterist? Tycker tjejer inte om killar som är nykterister?

Det var det löjligaste jag har hört. Om så är fallet är de idioter och inga du bör umgås med överhuvud taget.

Torsten Thorvaldsson:

Har pratat med mina föräldrar om mitt problem, men de säger att det ordnar sig tids nog, att jag säkert kommer att få en tjej så småningom.

Vill du ha en tjej eller vill du bara ha sex? Det är en viss skillnad nämligen.

Torsten Thorvaldsson:

Tänk om jag dör när jag är 80 år och fortfarande inte har haft sex då. Det vore höjden av misslyckande.

Nej. Höjden av misslyckande vore om du dog när du var 80 år gammal och hade ägnat hela ditt liv åt något fullständigt meningslöst.= situationen du befinner dig i just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Är det du igen? Tröttnar du aldrig?

Harpya:

Har inte du gjort en exakt likadan tråd förut?

Förstår inte vad ni menar. Jag är ny på den här sidan.

Smertesorg:

Varför vill du ens ligga?
Varför vill du vara lika likgiltig som andra?

Att ha sex är ju något man måste ha gjort innan man dör. Klarar man inte av att få det ses man ju som misslyckad.

Dekadent:

Börja sup.

Jag är emot droger. Men gillar inte tjejer killar som är nykterister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, är i samma läge, fast är 17 år.
Men vafan, palla klaga så jävla mycket![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torsten Thorvaldsson:

Trots att jag har frågat nästan alla tjejer jag känner, så vägrar alla

Ingen vill ha sex med en kille bara för att han vill bli av med sin oskuld. Jag skulle också vägra.

Torsten Thorvaldsson:

Har det att göra med att jag är nykterist? Tycker tjejer inte om killar som är nykterister?

Det var det löjligaste jag har hört. Om så är fallet är de idioter och inga du bör umgås med överhuvud taget.

Torsten Thorvaldsson:

Har pratat med mina föräldrar om mitt problem, men de säger att det ordnar sig tids nog, att jag säkert kommer att få en tjej så småningom.

Vill du ha en tjej eller vill du bara ha sex? Det är en viss skillnad nämligen.

Torsten Thorvaldsson:

Tänk om jag dör när jag är 80 år och fortfarande inte har haft sex då. Det vore höjden av misslyckande.

Nej. Höjden av misslyckande vore om du dog när du var 80 år gammal och hade ägnat hela ditt liv åt något fullständigt meningslöst.= situationen du befinner dig i just nu.


   
SvaraCitera