Aviseringar
Rensa alla

Varför får jag inga tjejer?


Ämnesstartare

Hej! är en kille på 16 år som har ett problem. när det kommer till tjejer så är det aldrig så att man fått höra att en tjej gillar en eller nått sånt, eller när man sj gillat någon så har ju såklart tjejen inte gillat mig. Varför är det så att ja inte kan få en tjej även om det är så att jag snackar och allt möjligt som alla andra killar gör. Är det något fel på mig eller vadå? själv så har jag inte dåligt självförtroende och tycker inte jag ser dålig ut, men har ALDRIG haft en tjej och börjar fundera på om man nånsin kommer få en? man känner sig helt deprimerad vafan. Kom fram en tjej till mig för några dagar sen på en fest och sa: Fan va snygg din polare är. och såklart har man sagt att hon tkr det till honom men aldrig hört det om mig själv [sad]. ensamheten tar ju kål på en. har ju fan lika mycket att ge som alla andra killar. Vad är det för fel på mig? [cry]


   
Citera

därför


   
SvaraCitera

Du kanske helt enkelt bara är en sådan man vill va kompis med?


   
SvaraCitera

Eller så luktar du konstigt.


   
SvaraCitera

lukten gör mycket för attraktion vet du..


   
SvaraCitera

Du kan ju testa köpa go parfym


   
SvaraCitera

Eller sån där feromoner dem sälger.


   
SvaraCitera

xaxisman:

16 år

Ditt liv har inte ens börjat än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svarta rosen:

Eller så luktar du konstigt.

haha nej de inte ngt sån heller -.- lite serösare svar tack!


   
SvaraCitera

Mmmmmm jag sitter typ i samma sitts som du..[rolleyes] Jag kan typ inte prata med tjejer...


   
SvaraCitera

Mawns:

Ditt liv har inte ens börjat än.

Är 16 ett negativt tal eller? [rolleyes]

När just det, läs lite matte innan du blir moderator för fan. [tired]


   
SvaraCitera

För att du ska ha något att fråga om.


   
SvaraCitera

Okej låt oss gå in på matte.....16 trevligt tal vi kan dela det på 2 och får då 8,8 vilket är ett tur tal i Kina och så tar vi och delar det (16) på 4 och får 4,4,4,4 vilken också är ett lycko tal i östra Kina.....så talet 16 är nog spräng fullt med tur [party]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

See det från den ljusa sidan man möter nästan all tid någon man gillar men man måste och han något specielt ihop..typ som när ja "va" kär i en tjej. Jag har likaom känt henne i 12år minst (ja e 14 om ni undrar). Men hon ser mig som luft och jag har ingen anning vad jag ska göra såå jag skiter i det helt enkelt och sitter uppe hela jävla natten och skriver ett inläg på U.se innan jag fortsätter med att spela WoW precis som jag har gjort hela dan!!!!! [party]


   
SvaraCitera