Aviseringar
Rensa alla

Varför får jag inte sova över??!


Ämnesstartare

Hej!Jag är en tjej på snart 12 år, och jag vill sova över hos min tjejkompis. Vi är BARA kompisar och inget annat. Det är bara jag, hon och hennes mamma som kommer vara där. Men jag får inte sova över :(. Jag förstår inte varför och när jag frågar om varför så svarar hon inte. Tidigare har jag bara fått sova över hos kusiner och släkt mm. Jag är ansvarsfull och kan ta hand om mig själv och min mamma brukar inte vara så sträng förutom när det gäller övernattning. Hur ska jag få sova över? Hjääääälp


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja du är bara 12 egentligen ksk nt så konstigt asså du är inte ens tånåring ksk finns en orsak t att mamsi säger nej serrö 


   
SvaraCitera

Danya04: Vi är BARA kompisar

varför kände du ett behov av att specificera det?


   
SvaraCitera

Diabloo:
Ja du är bara 12 egentligen ksk nt så konstigt asså du är inte ens tånåring ksk finns en orsak t att mamsi säger nej serrö 

Fick sova över hos folk när jag var 8. Om det finns en anledning till att hon säger nej bör hon åtminstone kunna förklara varför, att bara säga nej utan motivering känns som rätt dåligt beteende.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Fick sova över hos folk när jag var 8. Om det finns en anledning till att hon säger nej bör hon åtminstone kunna förklara varför, att bara säga nej utan motivering känns som rätt dåligt beteende.

Ja sant men de kan ju alltid finnas små anledningar jag fick också sova över runt 8 men denna tjejen ksk har några "problem" min syster tex har adhd ochböejade sova viss folk när hon va 12-13 då hon va alment mogen t att sova över de är liksom sånt jag menar och hennes mamma ksk nt orkar ta den diskutionen 


   
SvaraCitera

Om hennes mamma är hemma så fattar jag inte varför du inte skulle få det... Till och med jag fick sova över när jag var 12 och då var inte ens kompisens föräldrar hemma och mina föräldrar ä ganska stränga

Prata med din mamma om det... Tipps från coachen, bli inte arg när du diskuterar sånt utan visa att du ä mogen


   
SvaraCitera

adaq:
Om hennes mamma är hemma så fattar jag inte varför du inte skulle få det... Till och med jag fick sova över när jag var 12 och då var inte ens kompisens föräldrar hemma och mina föräldrar ä ganska stränga

Prata med din mamma om det... Tipps från coachen, bli inte arg när du diskuterar sånt utan visa att du ä mogen

Nae ta ett baceboll trä å smäll t henne i huvudet de funkar iaf för mig "har aldrig prövat på en vän eller familjemedlem men några jävlar på gatan" 


   
SvaraCitera

Diabloo:

Nae ta ett baceboll trä å smäll t henne i huvudet de funkar iaf för mig "har aldrig prövat på en vän eller familjemedlem men några jävlar på gatan" 

Några troll eller???


   
SvaraCitera

adaq:

Några troll eller???

Nja råttor ngt troll också, men för fan man droppar nt mitt namn då får man skylla sig själv (;;


   
SvaraCitera

Diabloo:

Nja råttor ngt troll också, men för fan man droppar nt mitt namn då får man skylla sig själv (;;

Ojojoj, en riktig tuffing här eller??


   
SvaraCitera

adaq:

Ojojoj, en riktig tuffing här eller??

mja maningar gjort lite saker under sina år Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

varför kände du ett behov av att specificera det?

Ifall folk skulle få för sig att hon var min flickvän, vilket skulle förklara lite om varför jag inte fick sova över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabloo:

Ja sant men de kan ju alltid finnas små anledningar jag fick också sova över runt 8 men denna tjejen ksk har några "problem" min syster tex har adhd ochböejade sova viss folk när hon va 12-13 då hon va alment mogen t att sova över de är liksom sånt jag menar och hennes mamma ksk nt orkar ta den diskutionen 

Jag har inte adhd eller något liknade, inga diagnoser alls. Jag har inte problem med att sova borta heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabloo:
Ja du är bara 12 egentligen ksk nt så konstigt asså du är inte ens tånåring ksk finns en orsak t att mamsi säger nej serrö 

Tonåring*Fick du inte sova över hos dina kompisar när du var 12? Alla jag någonsin träffat har fått sova över hos folk när dem var 12 (förutom om de t ex hade svårt att sova borta och sånt).


   
SvaraCitera

Danya04:

Tonåring*Fick du inte sova över hos dina kompisar när du var 12? Alla jag någonsin träffat har fått sova över hos folk när dem var 12 (förutom om de t ex hade svårt att sova borta och sånt).

Fick sova borta när jag va 8 men killen dela andra rider då, världen förendras, dessutom ksk din mamma tycker att du är allmänt dum i huvudet och vill drf inte att du ska sova över, "bara en teori" 


   
SvaraCitera