Aviseringar
Rensa alla

Varför får jag inte sova över??!


Danya04:

Ifall folk skulle få för sig att hon var min flickvän, vilket skulle förklara lite om varför jag inte fick sova över.

Vad skulle det säga? Att din mor är homofob?


   
SvaraCitera

Känner din mamma henne? Hon kanske är osäker för att det är en person hon inte känner? Fråga om HON kan sova hos dig istället så kanske hon känner sig tryggare och så kanske du får sova över nästa gång. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad skulle det säga? Att din mor är homofob?

Nej, att de flesta föräldrar tycker att det är för tidigt att sova över hos partners när man är i min ålder. Skulle du t ex låta din 12-13 åriga dotter sova över hos sin pojkvän? Förmodligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Josefin_26:
Känner din mamma henne? Hon kanske är osäker för att det är en person hon inte känner? Fråga om HON kan sova hos dig istället så kanske hon känner sig tryggare och så kanske du får sova över nästa gång. 🙂

Du har rätt i att min mamma inte känner henne så bra, men mina tidigare kompisar har hon känt både barnet och barnets mamma/pappa bra, och jag har fortfarande inte fått sova över. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabloo:

Fick sova borta när jag va 8 men killen dela andra rider då, världen förendras, dessutom ksk din mamma tycker att du är allmänt dum i huvudet och vill drf inte att du ska sova över, "bara en teori" 

Jag kan iallafall stava till tonåring. Men om du tror att jag är allmänt dum i huvudet så är jag typ den smartaste i klassen, fick det bästa omdömet (har inte betyg än) i alla ämnen förutom slöjd (där fick jag godkänt). Jag lärde mig även att läsa (helt själv) när jag precis hade fyllt 4. Kunde läsa flytande när jag var 6. Har inga som helst problem i skolan, förutom att det är lite svårt att hitta nya utmaningar som inte är för lätta. Jag kan fortsätta men jag tror du fattar att jag inte är dum. Om du menar att jag inte kan ta ansvar så borde man kunna sova över hos folk om dennes förälder är hemma.


   
SvaraCitera

Danya04:

Nej, att de flesta föräldrar tycker att det är för tidigt att sova över hos partners när man är i min ålder. Skulle du t ex låta din 12-13 åriga dotter sova över hos sin pojkvän? Förmodligen inte.

Ja, det skulle jag låta henom. :s


   
SvaraCitera

Danya04:

Jag kan iallafall stava till tonåring. Men om du tror att jag är allmänt dum i huvudet så är jag typ den smartaste i klassen, fick det bästa omdömet (har inte betyg än) i alla ämnen förutom slöjd (där fick jag godkänt). Jag lärde mig även att läsa (helt själv) när jag precis hade fyllt 4. Kunde läsa flytande när jag var 6. Har inga som helst problem i skolan, förutom att det är lite svårt att hitta nya utmaningar som inte är för lätta. Jag kan fortsätta men jag tror du fattar att jag inte är dum. Om du menar att jag inte kan ta ansvar så borde man kunna sova över hos folk om dennes förälder är hemma.

Aah tyvär gillar jag nt skolan jag lär mig hur världen fungerar istället för 1+1 jag lärde mig köra bil 12år gammal, jag lärde mig mantla en pistol spränga bilar älda bensin träffa utan att sikta Vid 13 dö kan man ta hand om sig själv,, bara acceptera du får inte sova hos ngn annan 


   
SvaraCitera