Aviseringar
Rensa alla

Varför får jag inte vara ensam ?!??!?


Ämnesstartare

Alltså att någon hela tiden hänger efter mig & kollar på när jag tex är på internet, skriver dagbok, tänker, lyssnar på musik & hela tiden vill "hitta på nåt" göra saker med mig!?? typ hela tiden och jag är en privat person som vill typ ibland(ofta) ha ensam tid typ så jag får relaxa men varför har folk svårt att fatta det!? är det onormalt att vela vara ensam i ett rum i typ 3-5 timmar å ha ensam tid??!?+!+ Är det onormalt att vilja vara ifred? Jag känner mig så iaktagen 🙁


   
Citera

invisible:

Alltså att någon hela tiden hänger efter mig & kollar på när jag tex är på internet

va rädd om dina groupies[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

va rädd om dina groupies[no-no]

Ibland känns det som jag sårar folk, alltså hur ska man kunna säga till en person på ett snällt sätt att man vill chilla ifred? Jag brukar säga "snälla, kan jag få vara fred ett tag..." eller "kan du ddra va!?" eller stick eller låt mig va! eller jag vill va ensam! varför blir folk så sura/ledsena/sårade då!?!?!? ibland blir jag inte ens av med dom, dom bara är kvar, -.- jag kan ju inte kasta ut människor?


   
SvaraCitera

invisible:

varför blir folk så tjuriga då!?!?!?

dina fans kanske vill ha en autograf först [no-no]

invisible:

Jag brukar säga "snälla, kan jag få vara fred

Hypnotisera dom i vardagsrummet så kan du vara själv i rummet [y]

hm......varför vill du vara själv egentligen?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du vill vara ensam, är trött/less eller något. Svårare är det väl inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

hm......varför vill du vara själv egentligen?[confused]

Skriva i min privata blogg
onaniera
lyssna på musik
måla
chatta
kunna skita på toa ifred
m.m.

Limneson:

dina fans kanske vill ha en autograf först [no-no]

[confused] mm... mja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Svårare är det väl inte [smile]

[smile] Önskar det vore så.
Dold text: Just nu så har jag fått en liten present(muta!?! ett förlåt!? vem vet)
Blivit tillfrågad "tycker du jag är störig","gillar du mig", "ogillar du mig"
"har jag gjort något" "du är associal", "varför" "varför".... å så massa sårade miner. Ibland blivit ignonerad tillbaka. -.-


   
SvaraCitera

invisible:

m.m.

Hälften av dedär grejerna ville ju inte jag veta [cry]

invisible:

mm... mja...

seså, ge dom en varsin nu [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

Dold text:

xD

Stäng av mobilen. Logga ut från msn. Stäng in dig på ditt rum. Läs en bok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

seså, ge dom en varsin nu [no-no]

Jag planerar att när jag har ork(typ på lovet) så ska jag måla några teckningar eller skriva ett litet kort där jag skriver snälla saker. Så kanske det blir bättre. Vet du någon sida med pyssel ideer, dikter å sånt, sätt att säga förlåt på, överaska någon??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helst något sätt som inte kostar ,har inga pengar

invisible:

överaska någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Stäng av mobilen. Logga ut från msn. Stäng in dig på ditt rum. Läs en bok.

En bok!? Jättebra ide! Då kommer jag nog förhoppningsvis få vara ifred 😛 ha, måste dra till biblioteket. Och sen stänga in mig på mitt rumm å läsa... typ halva boken...


   
SvaraCitera

invisible:

Vet du någon sida med pyssel ideer, dikter å sånt, sätt att säga förlåt på, överaska någon??

Altså seriöst nu, säg till dom att att pysa ibland. ffs, dom måste ju veta hut. Annars kan du börja ta betalt för tiden [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

Altså seriöst nu, säg till dom att att pysa ibland. ffs, dom måste ju veta hut. Annars kan du börja ta betalt för tiden [party]

ok,... dom ger mig allfall skuldkänslor... xD
jag tycker inte jag borde förtjäna dom känslorna :p
jag e rätt shychst i övrigt förutom när jag blir inkräktad på mitt privatliv.


   
SvaraCitera

invisible:

jag e rätt shychst i övrigt förutom när jag blir inkräktad på mitt privatliv.

Du ska vara glad att dom inte filmar, som några wannabe paparazzis, och lägger ut på youtube så hela skolan kan se.

Om du skulle bli känd är du ju iallfall förbered nu[y]


   
SvaraCitera