Aviseringar
Rensa alla

varför farför tjejer varför!!!


Crypto:

vissa ser sig på fel sätt helt enkelt
sitter i psyket på en
man får helt skev bild av sig tyvärr

och vissa (rätt många) är attention whores som bara vill ha bekräftelse


   
SvaraCitera

adambest1:

men nu tror jag vi har diskuterat om det här ämnet nu kan vi ju prata om att jag har precis lärt mig att knyta skor ordentligt

Lyckas du hålla igång en skoknytarkonversation så visst[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok du vinner


   
SvaraCitera

För att de är attention whores.


   
SvaraCitera

Tjejer är oförmögna att vara nöjda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok och mer


   
SvaraCitera

tror att dom som "skryter" om att dom är fula. alltså tjatar om det väldigt mkt bara vill ha uppmärksamhet. medans de som inte säger det till vem som helst eller inte klagar o blablabla hela tiden har dåligt självförtroende 😛

har man dåligt självförtroende o mår dåligt över sin kropp är det inget man går runt o klagar på. vet detta av egna erfarenheter men kan ha fel eftersom alla inte är likadana 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

många är osäkra, bara.
jag är snygg och jag vet om det, simple as that.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOZFiN:

jag är snygg och jag vet om det, simple as that.

[y]


   
SvaraCitera

kebu12:

hon kanske egentligen vill höra att hon är en fet kossa, därför hon säger att hon ser ut som en så att du också skall säga det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är vanligt bland tjejer som var fula som barn eller när de var i yngre tonåren, svårt att göra sig av med en dålig självbild. Och väldigt många av oss var fula som barn. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

hon kanske egentligen vill höra att hon är en fet kossa, därför hon säger att hon ser ut som en så att du också skall säga det

Faktiskt sant!
Jag höll en gång med en normalviktig tjej om att hon var tjock. Hon reste sig från stolen och sprang därifrån utan att säga något. Men jag vet att hon blev glad för jag hann se ett par glädjetårar innan hon vände ryggen till [love]


   
SvaraCitera

Det är konstigt att kvinnor tänker så. Männen är ju de som borde göra det. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vart är nu min...ah hittade den
Image
Kommer behöva den här


   
SvaraCitera

Pfft, jag tycker att jag är skitsnygg. [zzz] Men det FÅR man inte säga för då framstår man som lite konstig.


   
SvaraCitera