Aviseringar
Rensa alla

Varför finns pedofiler?


Vision
Ämnesstartare

På nästan allting, kan man finna förklaringar. Anledningen till att många är rädda för spindlar är t.ex. att spindlar är rovdjur, och om de hade varit tillräckligt stora, hade de ätit upp oss. Rädslan som många har för höjder har också en logisk förklaring. Nämligen att om vi skulle trilla ner för en hög höjd skulle vi dö, och därmed finner många det läskigt att befinna sig på höga höjder. För att säga ett till exempel kan jag ju berätta att anledningen till att den biologiska förklaringen till att, framförallt män, känner sig tillfredsställda när de har sex med så många som möjligt är att man, undermedvetet såklart, vill sprida sin art vidare till så många som möjligt.

Men nu till min fråga: Vad är förklaringen till att vuxna, ofrivilligt, har sexuella tankar och drömmar om barn. För att fatta mig kort: Varför finns pedofiler?

ÄNDRAT 2009-07-02 01:43


   
Citera

Gud skapar inte pedofiler. Det är människans val. Människan är döm i huve.


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Vision:

anledningen till att den biologiska förklaringen till att

Vart lite knasig formulering där. Men, jag tror ni fattar vad jag menar...


   
SvaraCitera

för att naturen är perfekt


   
SvaraCitera

Därför allt blir inte alltid som man tänkt sig

det finns inte en plan lr mening med allt, kan ju bli lite defekter ibland


   
SvaraCitera

Ja, varför finns det sköldpaddor?


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

SKINS:

Gud skapar inte pedofiler. Det är människans val. Människan är döm i huve.

Min fråga var inte: Varför vuxna människor förgriper sig på barn?. Jag menar, vissa vuxna har ju sexuella fantasier om barn, utan att våldta dem.


   
SvaraCitera

ja men der kan ju bero på att barn är mkt snyggare än vuxna [cute]


   
SvaraCitera

Det kanske inte är fel egentligen [rolleyes]

[tard]


   
SvaraCitera

för att vi ska kunna stampa på dem.


   
SvaraCitera

Egentligen är det ju inte värre att en 45-åring är intresserad av en 15-åring än tvärtom.
[crazy]


   
SvaraCitera

Vision:

Men nu till min fråga: Vad är förklaringen till att vuxna, ofrivilligt, har sexuella tankar och drömmar om barn. För att fatta mig kort: Varför finns pedofiler?

Alla mänskliga fenomen speciellt sexuella har inte en rationell förklaring i den darwinistiska stil du frågar efter. Varför vill folk ha analsex, varför tänder folk på att knulla träd, varför tycker folk att det är kul att sitta framför datorn osvosvosv.

Alla har egna preferenser påverkade av MÅNGA faktorer, våra hjärnor är avancerade.

Vision:

På nästan allting, kan man finna förklaringar.

Verkligen inte.


   
SvaraCitera

Med tanke på att barn inte kan avla barn, eller hur menar du?


   
SvaraCitera

För att jailbaits är jävligt frestande .


   
SvaraCitera

Gunvald:

Egentligen är det ju inte värre att en 45-åring är intresserad av en 15-åring än tvärtom.

nä, fast det är ju inte pedofili


   
SvaraCitera